|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Reebok si nye reklamekampanje
Jeg er helt enig med deg.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Jeg bor i en stubbe!
|
Sv: Reebok si nye reklamekampanjeDet er greit å huske at vi ikke er målgruppa, så hva vi hadde foretrukket spiller liten rolle.
|
|
|
#23 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Du har selvsagt rett - men hva med oss som ikke vil at ungdommene skal synes det er kult, da?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#24 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg er heller ikke der at jeg synes dette er ok og håper forøvrig jeg aldri vil mene det heller.
|
|
|
#25 |
|
anglofil
Sv: Reebok si nye reklamekampanjeNår jeg ser slike reklamer så har jeg også ferskt i minne rektors kommentar om at det var umulig for min generasjon å sette seg inn i det kroppshysteriet som hersker blandt unge jenter i dag (dette kom opp i en samtale om hvorfor jentene på skolen ikke dusjer).
|
|
|
#27 |
|
Nå også i farger
Trianna er ikke syltynn. Nettopp derfor hun er så flott! |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Jeg bor i en stubbe!
|
Verden står til påske. Reklameplakaten også tenker jeg.
|
|
|
#29 |
|
Nå også i farger
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Fortynnet
|
Sv: Reebok si nye reklamekampanjeJeg syns ikke nakne tatoverte glamourmodeller som skal selge joggesko er det aller minste kult, nytt eller spennende. At hun der er en plus size-modell er jo også bare til å le av. Og bildet er selvfølgelig photoshoppet så det holder, selv om ikke de har krympet kroppsdeler. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Glamorøs
|
Nei, de er ikke uretusjert. I følge artikkelen du linket til så er de mindre retusjert. Og nei, jeg syns ikke det er grensesprengende, nytenkende eller forfriskende med nakne damer som skal selge et produkt.
|
|
|
#33 |
|
Erfaren nok
|
Men når man kobler det opp mot modellverden så er hun ikke det.
|
|
|
#34 |
|
Jeg bor i en stubbe!
|
Sv: Reebok si nye reklamekampanjeTriana er tynn.
|
|
|
#35 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Sv: Reebok si nye reklamekampanjeTrist utvikling, jeg trodde virkelig ikke slik reklame var lov - og er glad for at noen har meldt den inn.
|
|
|
#36 |
|
Leser
|
Sv: Reebok si nye reklamekampanjeSynes hun ser ganske sporty ut her (bilde fra kampanjen), men jeg kjøper argumentasjonen om at en reklamekampanje neppe gjør dette for å fremme naturlige kropper eller minske kroppshysteri.
|
|
|
#37 |
|
rakkarpus
|
Sv: Reebok si nye reklamekampanjeNaken kropp med sko på sidestiller jeg med naken dame på panseret i bilreklamer. Kan ikke helt fatte at det at de bruker de mindre retusjerte bildene skal gjøre det greit.
|
|
|
#38 |
|
Curlingkone
|
Sv: Reebok si nye reklamekampanjeHun er IKKE uretusjert bare så det er sagt da. Da lyver de.
|
|
|
#39 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Reebok si nye reklamekampanjeHvem jogger rundt kun i joggesko? Hva er galt med klær? Hun kunne iallefall hatt en liten topp og en liten shorts på seg for å virke troverdig i det minste. |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
Sv: Reebok si nye reklamekampanjeHun er aktuell. Hun er hot. Hun har en bittebitteliten mage som beveger seg i en svak kurve som er akkurat stor nok til at hun kan være PK også, i tillegg til å være sexy og vakker. Nevnte jeg at hun er hot?
|
![]() |
|
|