|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ute på tur
|
![]() Mitt anbud - erfaringer?Vi skal pusse opp hovedetasjen, bytte kjøkken, gulv og slå ned en vegg. I tillegg mangler vi lister på hele loftsetasjen og etter endringen i hovedetasjen trenger vi nye lister der også. Og siden vi ikke er spesielt handy tenkte vi at dette kunne være en mulighet.
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mitt anbud - erfaringer?Følger med her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mitt anbud - erfaringer?Jeg kan svare på 3 - 5. Jeg fikk 2-3 henvendelser og en som ga tilbud. Han sende innkjøpsliste og da ble det til at vi gjorde det selv. Halve gleden var å slippe å gjøre noe. Nå gjaldt dette stedbygget skap med utgangspunkt i Ikea-kjøkken, derfor innkjøpsliste.
![]() |
#4 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Mitt anbud - erfaringer?Grunnen til jeg forsøkte meg på siden var varme anbefalinger fra sambygdinger, så kjør på. Bare sørg for kontrakt med dagsbøter osv. Sjekk håndverkerkontrakten til Dine penger. Ikke forskuddsbetal. Og kjøp hvite tjenester.
![]() |
#5 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Mitt anbud - erfaringer?Jeg tenker at om vi må stå for alle innkjøpene selv, så er det allikevel interessant. Vi har vært 2 timer på Ikea i kveld, og jeg blir litt svett bare av å forsøke å tegne et kjøkken.
![]() |
#6 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Mitt anbud - erfaringer?Vi la ut trappemaling på mitt anbud, og fikk en hel haug med tilbud. Minst tretti. Jeg ba spesifikt om å kun bli kontaktet på mail, noe som absolutt ikke ble respektert. Noe som hjalp meg å sile ut hvem vi i iallefall ikke skulle bruke. Jeg tror faktisk ikke vi skrev kontrakt ( jeg håper jeg er glemsk her |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Mitt anbud - erfaringer?Jeg har brukt flere oppdragsformidlere på web, så jeg husker ikke hva som kom fra mitt anbud og hva som kom fra andre.
![]() |
#8 |
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
![]() Sv: Mitt anbud - erfaringer?Vi har nettopp fått isolert huset, skiftet kledning og bygd om inngangspartiet. Fikk flere henvendelser og tilbud over 1-2 uker, flere kom raskt for å se. Enorme prisforskjeller, både gode og dårlige inntrykk - dårlig inntrykk får jeg når de ikke engang kommer til avtalt tidspunkt for å vurdere jobben..
![]() |
#9 |
Nybegynner
Medlem siden: Jun 2009
![]() |
![]() Sv: Mitt anbud - erfaringer?Vi har prøvd Mitt Anbud ved flere anledninger; 2 ganger til å male hus. Enorme prisforskjeller! Den ene gangen var vi veldig fornøyd. Den andre gangen greit fornøyd. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|