Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hvordan tolker du dette?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-04-11, 11:12   #41
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: Hvordan tolker du dette?

Denne er verre:

Programmet innstalleres...

Wtf liksom? Kødder dataen med meg eller mobbes jeg eller hva skjer?

Svar med sitat
Gammel 01-04-11, 11:13   #42
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Blogginnlegg: 41
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Denne er verre:

Programmet innstalleres...

Wtf liksom? Kødder dataen med meg eller mobbes jeg eller hva skjer?

Vent og se...

Gammel 01-04-11, 11:14   #43
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Vent å se...? :rettskrivningsparanoid:

Gammel 01-04-11, 11:16   #44
Slettet bruker
Passiv

Standard

Ventet og så
Ventet å se

Det var nok riktig.

Ja, siden den slenger opp den der sammen med en progressbar så må jeg jo bare vente og se om noen tuller med meg eller hva. Men jeg pleier trekke meg litt unna skjermen i tilfelle. Du vet aldri - plutselig spretter det en MikkeMushanske opp fra tastaturet og spruter vann på meg fra en blomst. Du vet aldri hva folk som finner på å skrive sånt kan ha funnet på å legge i softwaren også.

Svar med sitat
Gammel 01-04-11, 11:17   #45
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vent og se. For i morgen kan du da si at "smilefjes ventet og så".

Gammel 01-04-11, 11:17   #46
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eventuelt kan du si at smilefjes ventet å se noe helt annet. Men det blir ikke helt det samme.

Gammel 01-04-11, 11:18   #47
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Det er faktisk meningen at man skal måtte tolke det skrevne ord, altså! Tegn er til for å hjelpe til med forståelsen, og det er meningen at punktum skal bety noe annet enn komma som betyr noe annet en utropstegn som betyr noe annet enn...

Ja, men i den situasjonen regner jeg med at den som har skrevet det mener "ha en fin dag" og ikke noe annet. Hvis de mener det motsatte bryr jeg meg ikke :lykkelig naiv:

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-11, 11:18   #48
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Standard

Jeg hadde rett på første forsøk!

Ja, siden den slenger opp den der sammen med en progressbar så må jeg jo bare vente og se om noen tuller med meg eller hva. Men jeg pleier trekke meg litt unna skjermen i tilfelle. Du vet aldri - plutselig spretter det en MikkeMushanske opp fra tastaturet og spruter vann på meg fra en blomst. Du vet aldri hva folk som finner på å skrive sånt kan ha funnet på å legge i softwaren også.

Gammel 01-04-11, 11:19   #49
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Eventuelt kan du si at smilefjes ventet å se noe helt annet. Men det blir ikke helt det samme.

Hun ventet å se en Mikke Mus-hanske. :dyktig elev:

Gammel 01-04-11, 11:28   #50
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Tre prikker på nettsteder uten smilefjes tilsvarer . Min øverste leder er svært glad i ellipse i stedet for punktum på slutten av setninger. Jeg blir superstressa av sånt.

Gammel 01-04-11, 11:30   #51
Slettet bruker
Passiv

Standard

Nettsteder uten smilefjes er igrunnen ikke noe fine, vel?

Svar med sitat
Gammel 01-04-11, 11:31   #52
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Standard

Nei, det er vel derfor de må snille så mye.

Gammel 01-04-11, 11:31   #53
Slettet bruker
Passiv

Standard

Svar med sitat
Gammel 01-04-11, 11:37   #54
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Næh, de høres ut som et mareritt å ferdes på. Alle trenger vi smilefjes i livene våre.

Gammel 01-04-11, 11:39   #55
Eia
Permakulturell

Eia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

… = alt+0133 på PC.

Gammel 01-04-11, 11:40   #56
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har tenkt å foreslå at vi legger inn smilefjes i e-postsystemet på jobb. Så kan lederen stå fram som en sniller i stedet for å hinte om det.

Gammel 01-04-11, 11:40   #57
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Prikkesyken irriterer meg grenseløst. Folk som skriver sånn forestiller jeg med som sånne flagredamer som Märtha Louise og Bjørg Thorhaldsdottir som føler, og flyter, og flagrer også snakker de på samme utflytende måte.

Jeg hatt lidd av prikkesyken, men jeg tror jeg har blitt nesten helt frisk. Er iallefall mer bevisst på det.

Men jeg har aldri vært slik flagredame altså.

Gammel 01-04-11, 12:01   #58
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Svanen, her.

Jeg hatt lidd av prikkesyken, men jeg tror jeg har blitt nesten helt frisk. Er iallefall mer bevisst på det.

Jeg lurer veldig på hvorfor man gjør det, er det fordi man tror det virker mindre strengt, eller mer tankefullt? Jeg syns det er slitsomt å lese, fordi jeg må liksom lese hver setning som om den renner bort i sanden mot slutten.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-11, 12:08   #59
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg syns det er slitsomt å lese, fordi jeg må liksom lese hver setning som om den renner bort i sanden mot slutten.

Jeg også. Jeg legger veldig mye pust i stemmen når jeg leser setninger med ellipse på slutten. Blir helt andpusten.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-11, 12:11   #60
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Når noen hele tiden bruker....så tenker jeg at de er litt triste og melankolske. Nesten så jeg har lyst å spørre dem om alt er ok.

Og når FB-venner stadig har skrivefeil får jeg så lyst å rette på dem. Har klart å la det være til nå.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:01.