Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Klassiske favoritter

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-10-06, 00:02   #1
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring

Gremli Skremli sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Klassiske favoritter

Jeg får litt overdose av slikt hjemme med min kjære musikermann. Hans store drøm er å ringe inn til "Ring inn musikken", men de snakker for fort til at han klarer å notere nummeret. Han hører strengt talt mest på samtidsmusikk, da. Stravinskij og Ligeti og sånt. Jeg avreagerer med å spille hip hop på full guffe på mp3-spilleren.

Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 07:16   #2
Sparky
Mean Milk Machine

Sparky sin avatar

Sparky er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Gremli Skremli, her.

Jeg får litt overdose av slikt hjemme med min kjære musikermann. Hans store drøm er å ringe inn til "Ring inn musikken", men de snakker for fort til at han klarer å notere nummeret.

Du kan oppfylle den store drømmen:
Ring inn musikken - 815 49 002. Åpne linjer for klassiske musikkønsker fra kl 08.30 til 10.15.

Gjør mannen din glad i dag.

Sparky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 19:37   #3
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring

Gremli Skremli sin avatar

Hvor: På rette sida av elva
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Ja, jeg har prøvd å si at det bare er å sjekke nummeret på internett. Han er litt tafatt, stakkars.

Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:30.