Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Tynne sommerluer

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-04-11, 11:28   #1
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Tynne sommerluer

Jeg har areata alopecia, og har fått et par nokså store bare flekker midt oppå hodet.
Kjøpte i går en superfin og veldig lett og tynn lue på HM. I sort.
Men kunne veldig godt tenke meg flere i lysere farger. Noen som har sett dette noen steder? Det var sparsomt der jeg kikket i går, Liertoppen.
Har prøvd skjerf, men det får jeg ikke helt til. Lue funker mye bedre.

Kunne veldig godt tenkt meg i den lyseblåaktige fargen som er nå og lyserosa. Gjerne med pynt, men ikke viktig da jeg kan pynte selv ev.

Gammel 02-04-11, 11:33   #2
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tynne sommerluer

Jeg tenkte jeg skulle legge inn et lignende innlegg i dag. Vinterluene mine er for varme, kjenner jeg, jeg er ikke så gira på å gå barhodet og jeg er ikke caps-dame. Hva finnes da av luer da?

Tenkte jeg skulle innom Noa Noa og se om de hadde noe der. Ellers har jeg ikke så mange gode ideer, egentlig.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-11, 11:36   #3
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Er dette riktig lysblåfarge for deg, eller er den for grønnlig? Fra Ellos i så fall, og de har den i hvit også.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-11, 12:03   #4
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Åhh, den var fin! Og fargen går veldig greit. Eldste datter skal en tur på Sandvika Storsenter i dag og har fått oppdrag av moren sin. Hun hadde forøvrig en sort og en hvit i akkurat slik fasong du viste på bildet, så her kom det luer kjapt.

Gammel 02-04-11, 12:42   #5
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

NoaNoa har noen kjempefine
De er litt pyntet med paljetter, men fine.

Gammel 02-04-11, 12:45   #6
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det ikke et alternativ for deg å hekle selv? Det ligger iallefall en god del oppskrifter ute på garnstudio.

Gammel 02-04-11, 15:30   #7
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syntes Accessorize har mye fint. Mener å ha sett at de har noen luer med den fasongen som luen Cuyahoga viser.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-11, 15:35   #8
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

NoaNoa har noen kjempefine
De er litt pyntet med paljetter, men fine.

Skal stikke innom NoaNoa jeg, takk for tipset.

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Er det ikke et alternativ for deg å hekle selv? Det ligger iallefall en god del oppskrifter ute på garnstudio.

Jeg tenkte å be moren min hekle, kan ikke hekle selv.

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg syntes Accessorize har mye fint. Mener å ha sett at de har noen luer med den fasongen som luen Cuyahoga viser.

Skal stikke innom der også jeg. Tusen takk for tips.

Gammel 02-04-11, 16:17   #9
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du er jo flink å sy, er du ikke? Hvis du først finner et mønster som passer deg, så er det vel ikke så vanskelig å sy ulike varianter?

Har en venninne som gjorde dette da hun gikk på cellegift og mistet håret. Hun laget en liten serie "sy lue"-kvelder der flere deltok og sydde seg ulike hodeplagg. Fin inspirasjon når flere møtes.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-11, 16:27   #10
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Du er jo flink å sy, er du ikke? Hvis du først finner et mønster som passer deg, så er det vel ikke så vanskelig å sy ulike varianter?

Har en venninne som gjorde dette da hun gikk på cellegift og mistet håret. Hun laget en liten serie "sy lue"-kvelder der flere deltok og sydde seg ulike hodeplagg. Fin inspirasjon når flere møtes.

Det var en god ide. Jeg tenkte faktisk på det mens jeg lette rundt i dag.

Gammel 02-04-11, 16:28   #11
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

Eldste datter hadde en hvit og en sort som hun tar med i dag. Samt en sølvaktig sak. Nå er hun på Sandvika Storsenter og kikker sammen med besøket fra Sverige som kommer hit om et par timer. KAnskje hun finner en eller annen til meg?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:43.