|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Aprilsnarr, eller? (Bok m/kinobillett)I går, 1. april, leste jeg en reklame fra bokhandelkjeden ARK hvor det sto at man kunne få med en kinobillett hvis man kjøpte boka Saras nøkkel. Jeg hadde nettopp bestemt meg for å kjøpe boka for å lese den før jeg så filmen, så jeg bestemte meg straks for å dra til ARK ved første anledning, altså i dag. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
rakkarpus
|
Sv: Aprilsnarr, eller? (Bok m/kinobillett)Stor annonse på side 9 i Kultur-delen i går ja. Oslo og omegn ja, og så langt kinobillettene rekker.
|
|
|
#5 |
|
We weren't born to follow
Medlem siden: Aug 2010
![]() ![]() |
Sv: Aprilsnarr, eller? (Bok m/kinobillett)Jeg tror ikke det er en aprilspøk, siden filmen hadde premire i går. Vitner heller om dårlig info fra ledelsen til sine ansatte.
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Aprilsnarr, eller? (Bok m/kinobillett)Tviler veldig sterkt på at det er lovlig å ha aprilsnarr annonse. Men dårlig at ansatte ikke var informert. Opplevde noe lignende for et par uker siden (ikke på Ark vel og merke) og syns det var ganske håpløst. |
|
|
|
![]() |
|
|