|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: "Vårsko" til en 2,5 år gammel gutt?
Akkurat disse har vesla fått, de er kjempefine. Hun har ikke begynt å bruke dem ute enda, men henter dem i skapet sitt, tar dem på og løper rundt. Så de er tydeligvis veldig gode å gå i!
|
|
|
#22 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: "Vårsko" til en 2,5 år gammel gutt?Vi har bare brukt førstegangs sko så lenge som mulig. I fjor var han vokst ut av de, men ecco har fått inn skinnsko i samme byggning til støre barn. Lykkelig mor da. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: "Vårsko" til en 2,5 år gammel gutt?Minnes vagt at guttungens føtter og ecco ikke er bestevenner. (til foreldrenes store overraskelse, vi er eccofolk begge to, jeg kan uten å tenke fastslå at jeg har minst 5 par ecco, og mannen har sikkert ikke mindre...) Noe med hans høye rist, muligens? Vi har ikke egentlig tenkt noe over den rista, men en skobutikkdame slet med å finne ham vintersko et år grunnet det hun sa var høy rist. Vi tenkte ikke vesentlig mer over det igen før vi skulle ha bunadssko, og fant sko som var to nummer for store, men plent umulig å få foten hans nedi... dog passer han alltid i skoene vi finner på barnas hus, så han har hatt en del superfit... og der fikk han seg sannelig bunadssko også
|
|
|
#24 |
|
Øyboer
Sv: "Vårsko" til en 2,5 år gammel gutt?Her har ecco heller ikke vert tingen. Både jeg og mannen går nesten bare i ecco så var sjokerende her og. Men superfit passet godt. Barnas hus selger superfit. Koster 399 som oftest. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Sv: "Vårsko" til en 2,5 år gammel gutt?Barnas hus har superfit ja, dog noe over 399. Fra 399 ifølge annonsen, de jeg fant var vel 450 for de "litt høye ikke-goretex men relativt vanntett løsning" og 650 eller 700 for goretexjoggeskoene som er avbildet over her, avhengig av størrelse, det byttet pris fra 25 til 26. Han har 25 i vintersko nå (og 24 i sandaler, men sandaler er åpenbart noe eget, han brukte sandaler i 22 til etter han hadde vokst ut av 23-vinterskoene sine...) så jeg antar det er deromkring han skal ha nye sko også...
|
|
|
#26 |
|
Øyboer
Sv: "Vårsko" til en 2,5 år gammel gutt?Nå som han kommet over str 25 (han er 29 nå da) så har ecco passet bedre faktisk. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Sv: "Vårsko" til en 2,5 år gammel gutt?Da er det jo sånnsett mulig at ecco kan passe her også, men jeg har ikke sett ecco sånn på første øyekast på runden min i dag (Meget mulig fordi jeg ikke så etter dem fordi jeg vet vi har hatt problemer med dem da, og derfor ikke oppsøkte den butikken der jeg har sett dem før...)
|
|
|
#29 |
|
I farta ...
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det gjorde jeg til Lillemann også. De siste vi hadde var vel i 25 eller 26 og fra Ecco. Veldig gode og lette |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
Gjør det, vi hadde de to år på rad til min gutt. Han er nå 5. (straks da) Og har fått et annet ganske likt par men uten borrelås fordi jeg fant de på salg til 350 kr. Men fremdeles Viking. Jeg sverger til Viking joggesko, Ecco vintersko.
|
|
|
#31 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: "Vårsko" til en 2,5 år gammel gutt?Vi kjøpte Adidas joggesko på Eurosko til minstemor på 3. Vanlige borrelåssko. Så på ørten varianter joggesko (superfit, ecco, ponny,viking) som var dyre og ganske tunge, og så kom vi over Adidas til halve prisen (299) og ekstremt mye lettere. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Sv: "Vårsko" til en 2,5 år gammel gutt?Vi landet på de superfitskoene som er avbildet i rosa her, han fikk dem i blått da.
|
|
|
#33 |
|
Tidsklemma
|
Storebror her hadde også disse, for 2 år siden (2,5 da) og vi var også superfornøyd med skoene!!
|
|
![]() |
|
|