Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Grey's Anatomy sesong 7

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-04-11, 10:47   #61
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Grey's Anatomy sesong 7

Chasing cars var virkelig nydelig.

Gammel 02-04-11, 12:55   #62
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Sara Ramirez, Torres, er sangerinne. Hun er kjempeflink.

Det forklarer saken ja. Fy for en stemme hun har!

Gammel 02-04-11, 12:56   #63
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Nydelig episode. Elsket syngingen.

Gammel 02-04-11, 13:17   #64
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Alle sang. Jeg kjente igjen stemmene deres når de sang. Hunt var dritflink, og det var tydelig at Torres har gjort dette før.

Gammel 02-04-11, 13:48   #65
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, Hunt også hadde nydelig sangstemme. Jeg syns han og Torres var de beste - med Baily på en god tredjeplass.

Hvem har originalversjonen av den siste sangen Torres sang - den som avsluttet episoden? Den er så inmari fin.

Gammel 02-04-11, 15:08   #66
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det er vel derfor de hadde de fleste sangene, tenker jeg.

Gammel 02-04-11, 17:47   #67
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Ja, Hunt også hadde nydelig sangstemme. Jeg syns han og Torres var de beste - med Baily på en god tredjeplass.

Hvem har originalversjonen av den siste sangen Torres sang - den som avsluttet episoden? Den er så inmari fin.

Brandi Carlile - the story

Gammel 02-04-11, 18:09   #68
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

(Kilde: youtube.com)

Nydelig, både dama og sangen.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-11, 18:11   #69
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Jeg lurte litt på om det var slik at de sang selv, men synes at stemmene var mistenkelig like. Flinke var de.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-11, 18:12   #70
m^2

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg la merke til at Derek ikke sang, men han sang da i Enchanted (Fortyllet i New York elns?) - fiine filmen Eller gjorde han ikke det?

Og Christina sang ikke...hm, de valgte sikkert de med best sangstemme til å synge mest. Eller det var et sånt hvis ikke jeg får synge sier jeg opp-stunt.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-11, 16:39   #71
Molo
lakenskrekk

Molo sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Molo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Joda, Christina sang doin it in the kitchen. :følger med:

Nydelig episode. Musikken har veldig mye med Greys å gjøre synes jeg, og det jeg var redd for at skulle bli kleint ble bare fint.

Molo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-11, 17:25   #72
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Standard

Det var vel omtrent bare Derek som ikke sang. Jeg kan ikke huske om han sang i Enchanted. Mark sang vel ikke noe særlig heller?

Gammel 03-04-11, 19:22   #73
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Den eneste jeg tenkte at kanskje ikke sang, var lille-Grey. Men det er godt mulig det var hennes stemme, altså.

Den youtube-snutten over her - bedre enn originalsangen, altså.

Gammel 03-04-11, 19:28   #74
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes synginga ødela hele episoden.
Fine sanger og fine sangstemmer, men det funka ikke for meg altså.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-11, 19:32   #75
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Standard

Så merkelig at man får så totalt ulik opplevelse av det.

Gammel 03-04-11, 20:53   #76
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noe av det var jo fint, rørende, whatever. Feks. så likte jeg slutten litt, og jeg syntes det var litt kult i operasjonssalen når alle sang. Men de fleste syngedelene var bare helt weird og ødela alt. Det ble kunstig og bare merkelig. Nå er jeg vel preget av at jeg HATER musicaler da, det er virkelig det aller verste jeg vet. Glee er det største møøølet!

Gammel 03-04-11, 21:18   #77
Input

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg likte heller ikke denne episoden. Føler at syngingen er bortkastet og tar bort tid de kunne brukt på noe mer spennende.

Likte heller ikke den episoden helt i begynnelsen av denne sesongen der alle ble intervjuet.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-11, 21:25   #78
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg likte heller ikke denne episoden. Føler at syngingen er bortkastet og tar bort tid de kunne brukt på noe mer spennende.

Likte heller ikke den episoden helt i begynnelsen av denne sesongen der alle ble intervjuet.

Enig, den likte ikke jeg heller. Eller, den var i hvert fall bedre enn syngegreiene, men jeg liker best vanlige episoder.
Husker med gru en Fringe-episode der de var "detektiver" fra 20-30-tallet og sang litt osv, det ble bare for teit. Jeg synes alle serier har minst én slik jalla-episode for tiden?

Gammel 03-04-11, 21:34   #79
Lorien
Pauset

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg liker ikke sånne jallaepisoder jeg heller, men ble rørt på slutten likevel.

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-11, 21:46   #80
Veritas
Det norske

Veritas sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg får så lyst til å laste ned denne sesongen av Grey's når jeg leser denne tråden, men vil så gjerne ha den tirsdagskosen til høsten! Klarer jeg å vente, mon tro?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:22.