|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er greit for barn å pakke i?Til overnattingsbesøk har de små trillekofferter. Da kan de trille bagasjen selv. De er oversiktlige og det er ganske mye plass.
|
|
|
#22 |
|
Rockesøster
|
Sv: Hva er greit for barn å pakke i?
Neida, det går helt fint, men kommer kanskje an på hvor tung den er. Jentene mine er noen racere på å pakke tungt, men har håndtert baggene sine likevel. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Bedreviter
|
Sv: Hva er greit for barn å pakke i?Ryggsekk er aldri feil, mener jeg. En sekk (som passer, vel og merke), er lett å pakke i, er grei å få med seg, og den blir ikke tung og upraktisk hvis man må bære bagasjen opp en trapp eller andre steder de hjul ikke er praktisk anvendelig. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Epikur
|
Sv: Hva er greit for barn å pakke i?Vi er veldig fornøyd med en mellomstor bag som kan trilles. Den kostet ca 500 kr. og ligner veldig på denne:
|
|
|
#25 |
|
maler
|
Sv: Hva er greit for barn å pakke i?Sekk som lar seg åpne som en bag høres jo egentlig veldig smart ut. Er det noen som har et eksempel på en sånn?
|
|
|
#26 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hva er greit for barn å pakke i?Sekk som kan åpnes helt ned foran er praktisk. Har ikke noen eksempler i farta, men tror vår er fra Nomaden.
|
|
|
#27 |
|
Epikur
|
Sv: Hva er greit for barn å pakke i?Vi har selvsagt sekker i alle størrelser i huset også og en diger Go'ing-bag med masse små rom som er glitrende å pakke til de to minste i.
|
|
|
#29 |
|
Bedreviter
|
Sv: Hva er greit for barn å pakke i?
Du kan google The North Face Duffle Bag. De finnes i mange størrelser, er ekstremt holdbare og har gode skulderstropper. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Hva er greit for barn å pakke i?Frøkna har en Pandakoffert, og den elsker hun. Ikke noe problem for henne å bære den opp noen trapper heller,, den er uansett ikke så stor at den blir for tungt når den er fylt til randen. Regner med at minsten får arve den på sikt når hun trenger mer plass, så da får vi kikke litt på bag med hjul til henne tror jeg. Høres veldig praktisk ut med noe som både kan trilles og bæres ved behov altså.
|
|
|
#31 |
|
I endring
|
Sv: Hva er greit for barn å pakke i?Skal det pakkes i sekk kan det være en ide å bruke pakksekker.
|
|
|
#33 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Hva er greit for barn å pakke i?Vi har alt mulig rart av sekker, bager og kofferter. Uten unntak blir trillekoffertene brukt når de skal på tur uten å være avhengig av å bære over avstander.
|
![]() |
|
|