Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Avsporing av søstertråden, hva med attpåklatter?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-04-11, 17:26   #41
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 266
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Avsporing av søstertråden, hva med attpåklatter?

Jeg har to søstre som er 3 og 12 år yngre enn meg selv. Jeg har nok vært mye mamma for minstesøsteren min - hentet henne hos dagmamma/i bhg, skiftet bleier, gikk på turer med vogn og bøtte sånt.
Nå er hun 20 og jeg 32, og det er først nå jeg føler at vi har kommet på det jevne liksom. I store deler av tenårene mine og yngre voksenår var hun jo et lite barn.

Jeg syntes det var skikkelig stas da hun skulle komme og da hun ble født, helt fantastisk. Og selv om jeg syntes det var slitsomt å være husmor og stor av og til, så var jeg utrolig stolt over henne (og det er jeg fremdeles).

Gammel 04-04-11, 18:41   #42
MoV
Aktiv

Medlem siden: Feb 2011
MoV har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Avsporing av søstertråden, hva med attpåklatter?

Har to søstre som er 11 og 16 år eldre. Var som enebarn. Bortskjemt av søstrene mine (i sært hun eldste) da jeg var liten - til jeg ble tante. Fikk aldri være med dem på "voksne" ting, selskaper og fester. Slik er det ennå. De føler nok det er en generasjon eldre enn meg. De to har hengt sammen etter de ble voksne. Jeg har mitt "eget" liv.

MoV er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:45.