|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Ull til barn med litt atopisk hud?Jeg tenker bare litt anngående neste sesong, om det er like greit å være litt førevar, og heller kjøpe klær som om hun har eksem, istedet for å trigge noe.
|
|
|
|
#22 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ull til barn med litt atopisk hud?Jenta mi går stadig i ull/silke longs med nøstebarn sin ribbebukse utenpå. Det går strålende det, hun er ikke for varm.
|
|
|
#23 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ull til barn med litt atopisk hud?Min atopiker kan ikke bruke ull i det hele tatt, rett og slett fordi den transporterer fuktigheten vekk fra huden, det lille som er. Utfordingen hos oss er ikke at hun er klam, det er snarere totalt mangel på fukt utenom den vi tilfører henne. Høy kvalitets ufarget bomull bruker vi lasser av, dyrt nok det også. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Ull til barn med litt atopisk hud?Min atopiker kan heller ikke ha ull innerst. Ull med bomull inni funker, ull/silke fra NB fungerer ikke.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ull til barn med litt atopisk hud?Jeg har nettopp kjøpt Isbjørn sportswool undertøyssett til minsta, fikk det hjem i dag. Det var utrolig glatt og deilig og jeg måtte lese på lappen inni om det i det hele tatt var ull i klærne. Det var det Sist redigert av Liljekonvall : 07-04-11 kl 09:42. |
|
|
|
![]() |
|
|