Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

90-tallsantrekk

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-03-11, 16:06   #61
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 90-tallsantrekk

Opprinnelig lagt inn av Minty, her.

Sånne joggebukser med knapper i siden, gjerne i kombo med Fruit of the Loom-genser evt Adidas/Nike/Bula, og klumpete svarte sko med minst 10 cm hæl.

Det var uniformen til mine yngre søskenbarn, som i tillegg bodde "på landet"
Blant mine jevnaldrende var ikke treningsklær noe man gikk i til daglig. :73mod:

Gammel 29-03-11, 18:15   #62
Minty
Bør lage seg en tittel selv

Minty sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Minty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Flubby, her.

Det var uniformen til mine yngre søskenbarn, som i tillegg bodde "på landet"
Blant mine jevnaldrende var ikke treningsklær noe man gikk i til daglig. :73mod:

Jeg er født i '80. Den joggebukseperioden varte et par år sånn midt på nittitallet.

Forøvrig skulle Levis 501'ene klippes opp nederst på innsiden slik at man fikk sleng.

Sist redigert av Minty : 29-03-11 kl 18:15. Årsak: Ikke åttitallet!
Minty er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-11, 20:53   #63
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Jeg er født i '80. Den joggebukseperioden varte et par år sånn midt på nittitallet.

Forøvrig skulle Levis 501'ene klippes opp nederst på innsiden slik at man fikk sleng.

Det er korrekt. Og man sydde inn blomsterstoff der han hadde klippet opp.

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-11, 21:03   #64
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Alternativt kunne man brette dem inn og feste med binders.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-11, 21:34   #65
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lyseblå skjorte med bamser på og skjerf med bamser på er mitt sterkeste klesminne. Og selvsagt levisbukser og store, rutete skjorter fra Levis og Gant. Stripete Jean Paul-genser og røykejakke. :memory lane: Mye mørke farger som glassgrønn og vinrød og sennepsgul.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-11, 22:14   #66
Minty
Bør lage seg en tittel selv

Minty sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Minty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Det er korrekt. Og man sydde inn blomsterstoff der han hadde klippet opp.

Åh det hadde jeg helt glemt! Binders var også vanlig ja.

Minty er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-11, 23:34   #67
emin
Engel med shit på vingene

emin sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Alternativt kunne man brette dem inn og feste med binders.

Signerer på alt her.

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-11, 23:38   #68
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Doc Martens, kort blomsterkjole (mange hadde olajakke til, husker jeg) og hatt.

Føy på alt for mørke øyenbryn og mørk lipliner med lys leppestift/gloss.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-11, 14:38   #69
skyfri
.

skyfri sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Binders eller blomsterstoff høres kjent ut, ja. Vi varierte også med å sy på blondekant nederst, sjikkli fint.

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-11, 14:39   #70
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skjønner at jeg er veldig gammel når jeg tenker at på 90-tallet gikk jeg da kledd omtrent som jeg gjør nå. (Da ser jeg bort fra det begredelige faktum at 80-tallet varte til langt ut på 90-tallet. )

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-11, 15:41   #71
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Føy på alt for mørke øyenbryn og mørk lipliner med lys leppestift/gloss.

Det store stilikonet når det gjaldt hår og make-up var Drew Barrymore i Mad Love:

Djeezes, jeg tror jeg gikk med denne frisyren (minus krøllene) og blomsten i flere år. Det verste er at jeg fortsatt synes det er utrolig søt, og jeg gremmes over at jeg er for gammel til å gå sånn nå.

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-11, 21:39   #72
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Shamu: Har du lyst til å dele litt om hvordan opplegget rundt festen var? Begynte musikken allerede kl 20? Ble det lang kø for å komme inn? Hvordan var det med barene, lang kø for å kjøpe alkohol?

Skjønner det nok er litt forskjellig fra plass til plass, men regner med det likevel blir noenlunde det samme når det kommer til tidspunkt for musikken og slik. Var det bra opplegg?

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-11, 22:11   #73
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.

Shamu: Har du lyst til å dele litt om hvordan opplegget rundt festen var? Begynte musikken allerede kl 20? Ble det lang kø for å komme inn? Hvordan var det med barene, lang kø for å kjøpe alkohol?

Skjønner det nok er litt forskjellig fra plass til plass, men regner med det likevel blir noenlunde det samme når det kommer til tidspunkt for musikken og slik. Var det bra opplegg?

Nå hadde vi VIP billetter, noe jeg definitivt ville valgt igjen og skal velge neste år. For dette skal gjentas!
Vi hadde en helt fantastisk kveld!
Vi kom dit fem på åtte. Da var det en uendelig lang kø. Siden vi hadde VIP gikk vi rett inn på 30 sekunder. Genialt!
I VIPen var det null kø i baren, vi fikk bord helt fremme med scenen og hadde en super kveld.
DJ fra 2000, så begynte vel selve konserten litt over ni tenker jeg? Husker ikke helt..

Doene var dog en helt annen historie, men så er jeg allergisk for sånne festivaldoer... Ugh...

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-11, 22:16   #74
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Får vi ikke se bilde av antrekket?

Gammel 05-04-11, 22:21   #75
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Takk for svar, Shamu. Er så usikker på når det lønner seg å komme, før eller etter køa.

Gammel 05-04-11, 23:21   #76
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Det ble ikke tatt bilder av antrekk, og jeg ble ikke så 90 som jeg hadde håpet da ingen av de andre ville kle seg ut..

Luvi - Garantert komme før køen. Få med deg ALT! :-)

Gammel 05-04-11, 23:27   #77
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Standard

Blir en kostbar kveld, kjenner jeg, når det starter så tidlig. :P Men men, gleder meg vilt, blir nok knallbra tenker jeg.

Gammel 05-04-11, 23:28   #78
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.

Blir en kostbar kveld, kjenner jeg, når det starter så tidlig. :P Men men, gleder meg vilt, blir nok knallbra tenker jeg.

Kvelden ble spinndyr, med billetter og drikke på stedet.. men det var verdt det. Det var vi 4 som gikk fryktelig enige om.

Håper dere får det like kjekt!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:45.