|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Kald på føttene
|
Sv: Sparkesykkel, to hjul foran eller bak?Siden jeg nå allerede har reklamert heftig for micro kan jeg jo like gjerne fortsette litt.
|
|
|
#22 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sparkesykkel, to hjul foran eller bak?
De bremser med bremsen eller med skoen på bakken, mest det siste. Bremsen er skjermen over bakhjulet som skal tråkkes på.
Jeg synes ikke det er for smalt. Brukes fint fra 2-6 år her i alle fall. Fakstisk begynnte minstemann da han var ett.
|
|
|
#23 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Sparkesykkel, to hjul foran eller bak?Vi er også veldig fornøyde med "skatesykkelen" til micro. Veldig mye bedre å bruke, og det at den er litt mindre stabil, gjør jo at man utvikler balanseevnen, og det er jo et av hovedpoengene?
|
|
|
#24 |
|
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
er det den med to hjul foran du mener? eller den med store hjul. For den med to hjul foran er jo ikke ustabil i det hele tatt.
|
|
|
#25 |
|
Weeeee
|
Sv: Sparkesykkel, to hjul foran eller bak?Ok, da ser det ut for at micro sin kommer veldig godt ut her!!
|
|
|
#26 |
|
Det er bare en fase
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sparkesykkel, to hjul foran eller bak?Som sagt, mine har brukt micro sin siden før to år. Minstemann har ikke helt skjønt bremsesystemet, så han har ødelagt et par sko. Storebror tok det med en gang, derfor har vi også dratt på mange kilometer lange turer med ham. Siden de svinger ved å flytte vekten, får de god balansetrening. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Den med to hjul foran, ja, og den er jo ikke ustabil i seg selv, men den krenger klart mer enn de med to hjul bak. Hvilket jeg mener er en bra ting.
|
|
|
#28 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Sparkesykkel, to hjul foran eller bak?Knerten har en med 2 hjul bak og med Ben10-pynt. Den er helt håpløs å bruke, han sparker i hjulene bak og den går supersakte. Siden alt annet knerten foretar seg fremstår som helseskadelig, er jeg på sett og vis glad at sparkesykkelen går sakte. Han bruker den uansett mye.
|
|
|
|
#29 |
|
Live and let live
|
Sv: Sparkesykkel, to hjul foran eller bak?Jeg også vil reklamere på Micro Mini. Admini har hatt sin siden han var 2-3 år, og har mestret den fra første sekund. Den er så genial og god!
|
|
|
#31 |
|
Inhabil
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sparkesykkel, to hjul foran eller bak?Vi har to sparkesykler. En med 3 hjul, og en med 2 hjul. Minsten på 3 og et halvt foretrekker å bruke den med 2 hjul, faktisk, og har gjort det en god stund allerede. Også mener jeg at den med 3 hjul har to av dem bak, uten at det noen gang har blitt kommentert som problematisk.
|
|
|
#32 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Ikke egentlig det du gjør da... men for...
|
|
|
#33 |
|
Erfaren
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sparkesykkel, to hjul foran eller bak?Minstearvingen fikk Micro mini da hun var litt over 3 år og det tok ikke lange stunden før hun behersket den til fulle . Hun brukte den utrolig mye frem til i fjor da noen stjal den fra tomten vår . Trist man ikke får tak i "storebroren" Micro Maxi i norge . Lillesøster fikk i fjor en micro light pink istedet . |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Seriøst? Jeg syns det ser helt motsatt ut, utifra hvordan ungene i gata her kjører. De med to hjul foran er kjempestødige, også i høy fart, og dermed kjører de utrolig fort på de. De med to bak, eller kun to hjul vingler mer når farten blir høyere.
|
|
|
#36 |
|
Kald på føttene
|
Min gutt var vel 22 kg da han fikk den, og den er fortsatt hel. En annen sak kan vel være om femåringen vil ha tre eller to hjul på sparkesykkelen.
|
|
|
#37 |
|
Henger i stroppen
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sparkesykkel, to hjul foran eller bak?Vi har begge deler, en svindyr Puky sparkesykkel med to hjul bak og ett framme, og Microen som er vist over her, med to hjul framme og ett bak. Den første er helt håpløs, og blir levert til loppemarked i kveld. Nå har vi skaffet begge de to minste jentene en slik Micro-variant, og kr 279,- på XXL er et røverkjøp!
|
|
|
#38 |
|
Elsker gamlis- godis
Sv: Sparkesykkel, to hjul foran eller bak?Vi har også den fra Micro som alle skryter av. Superfornøyd. Han har behersket den fra 2-3 årsalderen, både svinge og bremse.
|
|
|
#39 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Hun er av den forsiktige sorten og foretrekker nok de med tre hjul.
|
|
|
#40 |
|
Metallica!!
|
Sv: Sparkesykkel, to hjul foran eller bak?Lille fikk micro i fjor sommer, og mestret den helt supert. Hun fikk og en med 2 hjul bak den var ikke like lett å få dreisen på. Sparker i hjulene og vingler rundt.
|
![]() |
|
|