|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sykkel til syvåring?Hva må jeg tenke på og hvilken pris må vi belage oss på?
|
|
|
#2 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Sykkel til syvåring?Lykke til med å finne nøytral sykkel. Det er lite av det.
|
|
|
|
#3 |
|
Glamorøs
|
Sv: Sykkel til syvåring?Jeg var på en stor sykkeljaktrunde i forrige uke, og fant ut at XXL hadde best priser. De lå på 1000,- og oppover på sykler som var dyrere andre steder. Jeg sjekket guttesykler i 20", kan godt hendte det finnes andre priser på jentesykler. Jeg syns for øvrig guttesyklene jeg så var veldig nøytrale i farger og dekor, men jentesyklene var veldig dillete.
|
|
|
#4 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Sykkel til syvåring?Smart Club pleier å ha greie priser på sykler, men om de er kjønnsnøytrale aner jeg ikke. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Glamorøs
|
Sv: Sykkel til syvåring?Jeg kjøpte meg sykkel på Smart Club for noen år siden, og det var den mest rælete sykkelen jeg noensinne har hatt. Jeg kommer aldri i verden til å kjøpe noen sykkel fra dem igjen.
|
|
|
#6 |
|
Har diplom
Sv: Sykkel til syvåring?Ja, det er mulig, jeg regnet med at de hadde samme merker som overalt ellers, men det er kanskje ikke riktig? |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sykkel til syvåring?Nå er det jo mer enn fargen som skiller en jentesykkel og en guttesykkel fra hverandre....vet ikke hva du tenker om det ? Terrengsykler er det ikke sååå stor forskjell på da. Sist redigert av Liljekonvall : 07-04-11 kl 18:08. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Sv: Sykkel til syvåring?Fra XXL: |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Har diplom
Sv: Sykkel til syvåring?Mini har spokes - den er helt grei. Hun har hatt den i to sesonger, og den er fortsatt like fin. Men det er den minste sykkelen, da. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Sv: Sykkel til syvåring?Gsport: Arette (som vel er Gsport sitt eget merke ??):
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Originala
|
Sv: Sykkel til syvåring?Vi endte opp med 24"-sykkel til Lillemor i fjor, da hun var 7,5 år. 20" ble akkurat for knapp, mens 24" ble hakket for stor, men fungerte greit da vi skrudde sete og styre helt ned. Vi kjøpte denne, Marvil Henne (lånt bilde): |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Mmm, skeptisk
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sykkel til syvåring?Kjøpte nettopp en DBS Bikerz 20" til tøtta som snart fyller 7. Sikkert god sykkel (ikke fått testa den ennå), men jeg syns den er ganske tung på ca 14 kg. Kosta 1400 kroner.
|
|
|
#14 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Sykkel til syvåring?Min frøken fikk DBS 20" i høst. Den er cerise/grå, men fantes i orange, grønn og turkis også. Men det er likevel en jentesykkel mener jeg. Betalte rundt 2000 kr på tilbud. |
|
|
|
![]() |
|
|