|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
lader
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Klær til struttemage?Magen min er ett problem for meg. Den strutter. Ganske lik en gravidemage synes jeg. Sist redigert av Smoothie : 08-04-11 kl 23:51. Årsak: Ikke stuttemager, men struttemager. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Klær til struttemage?Sånn er jeg også, har ingen råd dessverre.
|
|
|
|
#3 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Klær til struttemage?Jeg kler en del kjoler, har noen fra Cream.
Guttene 02 og 05. On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier. Sist redigert av Karamell : 08-04-11 kl 23:37. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Klær til struttemage?Men klart, å skjule helt går jo ikke, men det er mer flatterende enn sånne som klistrer seg til kroppen. Jeg prøver å fremheve det jeg liker heller. Jeg har killer legs og ok pupper, og fokuserer heller på det.
|
|
|
#5 |
|
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Klær til struttemage?
Bollemage melder seg. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Klær til struttemage?Sånne med strikk nederst har jeg ikke kommet på at jeg kan bruke. Takk for tips! |
|
|
|
|
|
#9 |
|
lader
Har faktisk kjøpt meg en slik topp for en stund siden, men har lagt den fra meg ett lurt sted her hjemme (forhåpentligvis), og ikke fått brukt den enda. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
lader
Jeg bruker litt dongertights. Ikke slike som sitter som ett pølseskinn, men bittelitt løst, også bruker jeg gjerne en topp som går nedover rumpa (selv om jeg er fornøyd med den, synes jeg at jeg er for gammel til å vise dem fram i tights). Gjerne en type topp fra Bik Bok. De har slike som har ett ganske bredt stramt stikk nederst, som gjør at de sitter pent over baken. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Klær til struttemage?Jeg har masse jeanstights, men ønsker meg en skikkelig bukse også, som det går an å vise rumpa i. Jeanstights siger ned hos meg også, hoftene er smalere enn midjen.
Guttene 02 og 05. On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier. Sist redigert av Karamell : 09-04-11 kl 00:25. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
lader
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Klær til struttemage?Du må finne lindex.se - de har nettbutikk. Hvis du mener "FP-buksa" (den baggy med tre knapper øverst) her jeg den. Den siger ned den også, men jeg bruker belte.
|
|
|
#17 |
|
Introvert textrovert
|
Jeg buker 44 i overdel og 38/40 i bukser (dersom ser bort i fra at jeg må ha høye bukser igjen rundt livet). Skikkelig feilproposjonert.
|
|
|
#18 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Klær til struttemage?Nesten godt å lese at jeg ikke er alene om det der. Er 46 på overkroppen og 40 i bukser. Større midje enn hofter jeg også. Urettferdig.
|
|
|
|
#19 |
|
lader
Sv: Klær til struttemage?http://www.lindex.com/se/Product/Pro...6;3563661;9550 |
|
|
|
|
|
#20 |
|
lader
Jeg er 174 høy, bruker 44 i overdel, og 42 eller 44 i bukser. |