|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sparkesykkel, to hjul foran eller bak?
Denne har min 2.5 åring. Fikk den for et år siden og liker den veldig godt. |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Live and let live
|
Ja, jammen meg. Jeg noterer meg at å fullføre skriverier mens jeg snakker med ungene kan få litt artige utslag.
|
|
|
#43 |
|
|
Våres jente har en sånn rosa, og hun er også 6,5 år og bruker den fortsatt. Hun har brukt den i styggmange år. Tror hun fikk den sommeren før hun ble 4 (hun var vel ca 3,5 år).
|
|
|
#44 |
|
Erfaren
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() |
Sv: Sparkesykkel, to hjul foran eller bak?Hatt begge deler - Micro med 2 hjul foran og annen med 2 hjul bak. Den med 2 hjul bak er forlengst kastet, mens Microen har vi ennå etter 3 år. Super kvalitet. Jenta mi har brukt den fra hun var 2år og frem til i år, men nå har hun akkurat fått ny rosa Micro vanlig sparkesykkel. Det har hun ønsket seg siden i fjor sommer siden den med 3 hjul var for "barnslig"
|
|
|
#45 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sparkesykkel, to hjul foran eller bak?Hmmm, max 20 kg. sa du |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Trøtt
|
Sv: Sparkesykkel, to hjul foran eller bak?Snart 5-åringen min skal få Micro med to hjul til bursdagen sin. Hun bruker 3-hjulinngen fortsatt men begynner å bli klar for litt vanskeligere utfordringer.
|
|
|
#47 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Sparkesykkel, to hjul foran eller bak?Poden har en eller annen Micro som kostet ca 600,- på tilbud. Den tåler 100 kg. Den er hvertfall veldig god.
|
|
|
|
#48 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Sv: Sparkesykkel, to hjul foran eller bak?Går veldig god for Micro sin med to hjul foran. God balanse til de minste. Og naboens datter byttet fra 2 hjul bak til Micro.
|
|
|
|
#49 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Sv: Sparkesykkel, to hjul foran eller bak?Uten å ha lest tråden kan jeg si at vi skal kjøpe sparkesyklene med to hjul foran til 2-åringene. Dette fordi vi synes det virker mer stødig å ha to hjul på det punktet nybegynnerne gjerne legger mest vekt (nemlig forover). |
|
|
|
![]() |
|
|