|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Lar dere tv'n stå på når dere får besøk?Nei det gjør vi ikke og jeg reagerer om andre ikke skrur av tv når vi kommer på besøk.
|
|
|
#22 |
|
Crazy Cat Lady
|
Sv: Lar dere tv'n stå på når dere får besøk?Når vi har ESC/MGP-kalas her, står tv'n på
|
|
|
|
#23 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lar dere tv'n stå på når dere får besøk?Kommer an på.... gjester slår vi den av for om den er på, folk som kommer for å henge kan godt se på tv om de selv vil. Hender vi skrur på tv til ungene for at vi voksne skal få litt fred på kjøkkenet osv.
|
|
|
#24 |
|
|
Sv: Lar dere tv'n stå på når dere får besøk?Slår den av (hvis den nå står på i det hele tatt, jeg øver meg på å ikke ha på tven uten å se på den.
|
|
|
|
#25 |
|
|
Sv: Lar dere tv'n stå på når dere får besøk?Vi tenker forøvrig på å ikke ha tv i stuen når vi får mer plass, og heller ha tv-stue/-rom. Virker fristende!
|
|
|
|
#26 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Lar dere tv'n stå på når dere får besøk?
Det er virkelig til å anbefale.
|
|
|
#27 |
|
|
Sv: Lar dere tv'n stå på når dere får besøk?Ja, jo mer jeg tenker på det jo mer fristende er det. Jeg har en dårlig uvane (fra da jeg bodde aleine, tror jeg) med å ha på tv uten å egentlig se på, og den skal jeg uansett avvenne meg fra nå som det kommer småttis i huset snart. Foreløpig har vi en eneste stue, men innen et par år håper vi å ha mer plass, så da skal vi jommen se hva vi kan få til!
|
|
|
|
#28 |
|
|
Sv: Lar dere tv'n stå på når dere får besøk?Nei, det verste jeg vet med bakgrunnsstøy når jeg skal snakke med andre. Men den kan fint stå på når jeg er alene, uten at jeg egentlig ser på. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
Sånn er det hos svigerfar og co også, der ser småbrødrene til mannen min på tv (selv om de kanskje egentlig sitter med laptop) med masse lyd, og moren har på radio både på stuen og på kjøkkenet uansett om hun er hjemme. Vi blir tussete av det, og må av og til rømme til kjellerstuen.
|
|
|
|
#30 |
|
|
Sv: Lar dere tv'n stå på når dere får besøk?Tv'n i stua nede står kun på om me skal sjå noko spesielt, og av og til når barna vil sjå film nede. Har me besøk, skal den vera av.
|
|
|
#31 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Lar dere tv'n stå på når dere får besøk?Jeg skrur av, mannen il helst ha på hele tiden. Jeg ser hvor han har det fra for hos svigers er tv på under middagsbesøk! Jeg er så frekk at jeg skrur av eller nesten av lyden hos de da.
|
|
|
#32 |
|
|
Sv: Lar dere tv'n stå på når dere får besøk?Vi har planer om å sette tven vår opp i loftstua vi også, må bare få sofa der først. Gleder meg til å få den ut av stua.
|
|
|
|
#33 |
|
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lar dere tv'n stå på når dere får besøk?Uff, jeg hater nå folk ikke skjønner at man må skru av TV-en når man har besøk! Det veldig slitsomt å skulle snakke om kapp med TV-lyden. Hvis det er noe som allle har lyst til å se på, er det noe annet, da ser man på i fellesskap og slår av når det er slutt. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Lar dere tv'n stå på når dere får besøk?Nei, selvsagt ikke. Er det noe som enkelte i huset MÅ se på så får man heller tilpasse seg (ta det opp, eller sette seg et annet sted). Den står ikke på bare og surrer nei.
|
|
|
#35 |
|
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lar dere tv'n stå på når dere får besøk?Nei, den slår vi av dersom vi får besøk. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Elsker gamlis- godis
Sv: Lar dere tv'n stå på når dere får besøk?Vi er sånne so alltid har på tv. Nesten ihvertfall. Gammel uvane, men lyden er lav da.
|
|
|
#37 |
|
Borte
|
Sv: Lar dere tv'n stå på når dere får besøk?Nei, ikke hvis det ikke er avtalt på forhånd. Vi har aldri TV på om ingen ser på uansett.
|
|
|
#38 |
|
I mål
|
Vi er også her. Vi har aldri på tv-en i løpet av dagen, storebror ser morgenbarnetv i helgen, av og til kveldsbarnetv, og så hender det vi har den på om kvelden. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
X First Lady
Ikke vi heller. Vi har tv på loftstuen og på et annet rom (arbeid/lekerom) Hadde slått den av om den sto i stua ved besøk. |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Aktiv
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Oslo
![]() |
Sv: Lar dere tv'n stå på når dere får besøk?TV'en står sjelden på. Men hvis den står på blir den skrudd av når vi får besøk. Eneste unntaket er vel hvis barna ser på barneTV mellom kl 18 og 1830.
|
![]() |
|
|