Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Navarsetes utbrudd

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-04-11, 22:08   #41
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Navarsetes utbrudd

Visste ikke at Navarsete hadde vært på zen-couching. :ser på Nytt og Nytt:

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-11, 22:13   #42
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Fordi man synes at det tross alt er er tryggere å føde på et sykehus med rimelig bra kompetanse enn i en personbil eller ambulanse bak Shell på Nordfjordeid?

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-11, 23:04   #43
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Damen som spør snakker om SP som parti. Navarsete svarer personlig, med "jeg jeg jeg", og sinne fordi hun føler seg personlig tråkket på tærne.
Det blir helt feil.

Enig. Jeg syntes Navarsetets oppførsel ble fjollete. Velgerene bryr seg ikke noe om hva hun har gjort og hvor hardt hun prøver. Det er resultatene som teller.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-11, 18:06   #44
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Veldig enig med Fnatten!

Gammel 09-04-11, 19:48   #45
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er enig med Fnatten og så syns jeg Are kalvø hadde en utrolig god kommentar i enten aftenposten eller dagbladet i dag.

Gammel 09-04-11, 21:05   #46
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Fnatten sier det veldig bra.

Dama er heldigvis bare et menneske og er personlig engasjert. Zen coaching eller ikke. Feil kan alle gjøre.

Gammel 09-04-11, 21:48   #47
Odelia
Bør lage seg en tittel selv

Odelia sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Mye, mye, mye heller en slik ærlig reaksjon som viser engasjement overfor sakene, enn en døll og nedtonet stemme som ikke avslører engasjement om man så lette etter det med lupe (a la Siv Jensen sin uttalelse vedrørende Birkedal-saken, for eksempel). Jeg synes det er verre at en politiker kan prate med rolig og kontrollert stemme når h*n kommer med valgløfter man vet ikke kan overholdes og dermed lyver, enn en politiker som blir sint/på gråten i frustrasjon over kamper man ikke har nådd frem med.

(Og jeg er ikke i valggruppen til verken Navarsete eller Senterpartiet.)

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-11, 10:16   #48
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg er enig med Fnatten og så syns jeg Are kalvø hadde en utrolig god kommentar i enten aftenposten eller dagbladet i dag.

Hva sa han?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-11, 20:16   #49
Nasse
Fartsfantom

Nasse sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 30
Nasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Snakk for deg selv.

Jeg er velger og jeg bryr meg om hvor hardt politikere prøver og hvor engasjert de er. I et demokrati får man ikke alltid resultater. Det må man finne seg i, men jeg liker at politikere prøver hardt og kjemper for de sakene de er valgt inn på.

Nasse er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:04.