|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Navarsetes utbrudd
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Pauset
|
Enig. Jeg syntes Navarsetets oppførsel ble fjollete. Velgerene bryr seg ikke noe om hva hun har gjort og hvor hardt hun prøver. Det er resultatene som teller. |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Navarsetes utbruddJeg er enig med Fnatten og så syns jeg Are kalvø hadde en utrolig god kommentar i enten aftenposten eller dagbladet i dag.
|
|
|
#46 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Sv: Navarsetes utbruddFnatten sier det veldig bra.
|
|
|
#47 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Sv: Navarsetes utbruddMye, mye, mye heller en slik ærlig reaksjon som viser engasjement overfor sakene, enn en døll og nedtonet stemme som ikke avslører engasjement om man så lette etter det med lupe (a la Siv Jensen sin uttalelse vedrørende Birkedal-saken, for eksempel). Jeg synes det er verre at en politiker kan prate med rolig og kontrollert stemme når h*n kommer med valgløfter man vet ikke kan overholdes og dermed lyver, enn en politiker som blir sint/på gråten i frustrasjon over kamper man ikke har nådd frem med. |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Fartsfantom
|
|
|