|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
| Se resultatene: Er brudekjolen ditt dyreste klesplagg? | |||
| Ja |
|
63 | 29,44% |
| Nei |
|
98 | 45,79% |
| Har aldri kjøpt en brudekjole |
|
53 | 24,77% |
| Deltakere: 214. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er brudekjolen ditt dyreste klesplagg?Eller har du klesplagg (ikke antrekk) som er dyrere enn denne? I så fall: Hva? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
This is normal!
|
Sv: Er brudekjolen ditt dyreste klesplagg?Jeg giftet meg i et 15 år gammelt skjørt og en ny topp til 700 kr. Jeg har nok en del klar som er dyrere enn brudeantrekket ja.
|
|
|
|
#3 |
|
bits and pieces
|
Sv: Er brudekjolen ditt dyreste klesplagg?Bunaden
|
|
|
|
#5 |
|
Kald på føttene
|
Sv: Er brudekjolen ditt dyreste klesplagg?Tja, bikbok-tunikaen jeg gifta meg i kosta vel tre hundre, så jeg har nok klesplagg som er dyrere. Bunaden, for eksempel.
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Sv: Er brudekjolen ditt dyreste klesplagg?
Åååhh, herregud, kunne du ikke ha sagt dette før jeg stemte selv? |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Er brudekjolen ditt dyreste klesplagg?Nei, men det er min dyreste kjole. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Er brudekjolen ditt dyreste klesplagg?Nei den kostet "kun" 2500 kr. Bunaden er det dyreste plagget mitt. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Er brudekjolen ditt dyreste klesplagg?Overhode ikke. Bunaden min kostet mer. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
kamerat
|
Sv: Er brudekjolen ditt dyreste klesplagg?Brudekjolen min kostet 1400, så jeg har en hel del plagg som er dyrere, ja.
|
|
|
#12 |
|
Borte
|
Sv: Er brudekjolen ditt dyreste klesplagg?Har aldri hatt brudekjole, giftet meg i bunad og den er nok mitt dyreste plagg, ja.
|
|
|
#13 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Er brudekjolen ditt dyreste klesplagg?Jeg hadde brudekjole til nesten 30.000 med alt tilbehör, og har ikke vaert i naerheten av aa kjöpe noe saa dyrt senere. Fiiiin var den. Henger pent i skapet bortsett fra hvis jeg er virkelig paa party her hjemme (for da tar jeg den frem og pröver om den fortsatt passer |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Er brudekjolen ditt dyreste klesplagg?Bunaden er mitt dyreste plagg. Brudekjolen kostet rundt 3000 mener jeg.
|
|
|
#16 |
|
*_*
|
Sv: Er brudekjolen ditt dyreste klesplagg?Ja, det var den. Og selv om jeg solgte den og fikk igjen halvparten er den fremdeles det dyreste plagget jeg har kjøpt. (Jeg har bunad, men den har jeg arvet.)
|
|
|
|
#17 |
|
nygift
|
Sv: Er brudekjolen ditt dyreste klesplagg?Har aldri kjøpt brudekjole, men holder på nå, og det tyder på at det blir mitt dyreste plagg....enn så lenge
|
|
|
|
#18 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Er brudekjolen ditt dyreste klesplagg?Ja, brudekjolen min er det dyreste plagget jeg har eid noen gang. Siden den kostet den nette summ av 3000 kroner, sier vel det mer om meg enn kjolen.
|
![]() |
|
|