|
|||||||
| Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Belastning ifbm. gåturer vs. crosstrainer?Er crosstrainer (mye) mer belastende enn gåturer? Jeg har fått 1 ukes treningsforbud, men "du kan fint gå på turer og bevege deg og sånt, du vet hva jeg mener".
|
|
|
#2 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Belastning ifbm. gåturer vs. crosstrainer?Det kan jeg ikke se for meg? Det er jo ikke noe "støt" i en slik crosstrainer, som det feks blir ved jogging?
|
|
|
#3 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Belastning ifbm. gåturer vs. crosstrainer?Jeg aner ikke, men kan du ikke svømme i en halvtime i stedet for å være sikker? Det er jo det minst belastende, er det ikke? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Belastning ifbm. gåturer vs. crosstrainer?Hm? Hm? Hm? Svømming skal vurderes! Det går an å svømme med pulsbelte?
|
|
|
#5 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Belastning ifbm. gåturer vs. crosstrainer?Det vet jeg ingenting om, jeg driver ikke med sånt. Pulsbelte altså, svømming kan jeg. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Belastning ifbm. gåturer vs. crosstrainer?Prøv deg frem på crosstrainer og is ned etterpå. Du kan jo dele det inn i to 15 min perioder. Svømming, spesielt brystsvømming tror jeg kan være vel så belastende på hoftene. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Passiv
|
Sv: Belastning ifbm. gåturer vs. crosstrainer?Knærne mine er ikke venner med stepmaskin, men crosstrainer går helt fint. |
|
![]() |
|
|