Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Modding av skrivefeil

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-10-06, 09:22   #1
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.

Kosntruktive innspel på nynorsk skal bli

Pandaen har modda det bort no.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 09:24   #2
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Jeg synes den pandaen har noe litt nifst over seg, jeg.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 09:28   #3
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

(Pandaen er ikke så mye i aksjon, da. )

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 09:30   #4
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

(Pandaen er ikke så mye i aksjon, da. )

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 11:39   #5
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er bare glad til. Det går ofte litt fort i svingene, og det blir en del ike og jge. Sakl skiver jeg ofte.

Sist redigert av Bokormen : 02-10-06 kl 11:44.
Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 12:10   #6
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Har jeg gått glipp av en panda?

Jeg har for øvrig ikke noe problem med verken modding eller mobbing pga skrivefeil.

Gammel 02-10-06, 12:19   #7
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Kanskje moddene skal være pedagogiske og modde en type skrivefeil pr. uke. Annonser hvilken skrivefeil som moddes denne uken, så får vi halvsløve spisset blyanten og vært ordentlig på vakt, repetert grammatikken og retskrivingen som ligger lett nedstøvet i arkivskuffene.

Et slags "crash course" i rettskriving og grammatikk for FPFere.

Kjenner jeg er litt enig med Teofilia.

Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 18:57   #8
era
Bør lage seg en tittel selv

era sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Skriver fort, forhåndsviser skjeldent OG er ravende dyslektiker( ja med papirer, missforstått i barndomen blablabla) mod i vei
PS: har ingen behov for å bli gjort oppmerksom på feil etc. harru løst ogeh fiksæ påre græit for mæi sånn atte det blir leselig for dem andre

Men kødder man med innholdet da blir jeg vred

Jeg blir som dyslektiker svæææært fornermet over at folk skal skåne meg for livets harde realitet - skriver du kætsjup fremstår du som iddjot( ja jeg VET at det skrives med en d og betyr ikke dum men " uten interesse for politikk", men U get the point) om noen gidder å rette det med den effekt at mine innlegg fremmstår som de literære pærlene de er så heyh fett.( dette fordi jeg rett og slett er for lat og pratesjuk til at jeg gidder selv)

Ja det er masse mennesker som kan ta seg nær av mye, om man synes det er vond og vanskelig å bli retta på så si fra da sånn: kjære mim eller who ever ikke pill på innleggene mine jeg blir sår.
Trooor hun da klarer å la vær da ( eller så er det på tide å skru opp for medisineringen)

Jeg regner med at en retteglad mod med fiksering på skrivefeil vil forstå kreativ ortografi og derfor klare å styre unna beviste stavefeil og jeg får vikelig ikke klart og opparbeide meg noe særlig puls over å få retta en trykkleif her og der.

Sist redigert av era : 03-10-06 kl 21:06. Årsak: hadde mer å si
era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 19:38   #9
Ingrid-lille
Dramaqueen

Ingrid-lille sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg synes det blir "overdrevet" at noen skal stå i bresjen for dyslektikere og promotere deres sak, uten å personlig vite hva det dreier seg om..

Mulig jeg ikke har fått med meg alt, og da beklager jeg på det sterkeste om jeg sier noe feil..

Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 09:26   #10
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så pandaen får både vasskål, vatnskål, bambus og flis nok å halde motivasjonen oppe?

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
klassiker, panda, skrivefeil, unevnelig forum

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:55.