Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hva ser dere på tv?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-09-06, 00:24   #61
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det blir lite TV-titting, men jeg har noen favoritter:

CSI
Mord og mysterier
Politiagentene

+ annet i samme sjanger

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-06, 09:28   #62
Fluke

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi ser lite på TV egentlig, men følger stort sett med på CSI.
Prøver også å få med oss Nytt på nytt og Politiagentene.

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-06, 10:01   #63
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Jeg ser på:

Six feet under
Grey`s anatomy
Nytt på nytt
Heartbeat
Akutten
Frustrerte fruer
Prison Break og
Weeds
Og så håper jeg på flere episoder av Daziel og Pascoe

Det blir mye alenekvelder på meg, da mannen jobber masse, så da blir det nett og tv etter at barna er lagt, og det værste husgreiene er tatt

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-06, 10:36   #64
Maya80

Maya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populær
Standard

Jeg ser lite på tv, men noe må jeg jo få med meg.

home and away.
gilmore girls
løvebakken

ellrs ser jeg innimellom om det er noe å få med seg.

Maya80 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-07, 18:07   #65
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva ser dere på tv?

Nå har jeg blitt hekta på Veronica Mars!
Iløpet av 2 uker har jeg greid å pløye meg igjennom de 2 første sesongene...

Gammel 03-03-07, 20:35   #66
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av AnnKi, her.

Nå har jeg blitt hekta på Veronica Mars!
Iløpet av 2 uker har jeg greid å pløye meg igjennom de 2 første sesongene...

Åh! Jeg blir alltid så glad over å se andre som liker den serien.

Gammel 03-03-07, 20:40   #67
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Svært lite!

BarneTv på lørdagene
Frustrete Fruer (endelig tilbake)
Bokprogrammet
Kos og Kaos

Ellers noen nyheter i ny og ne (leser de mest på nettet).

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-07, 21:38   #68
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg sitter å venter på episode 9, sesong 3 nå.
Lyst å se flere episoder i kveld, men tar så lang tid å laste ned...

Der var den ferdig nedlastet *løpe*

Gammel 04-03-07, 21:17   #69
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Fitz
Twin peaks (har kjøpt 2 sesonger, o lykke)
2 men behaving badly( har 5 av 6 sesonger)
70ths show(kjøpt 5 sesonger)
kongen av queens (kjøpt 1 sesong, leiter etter flere)

Også ser jeg på opp-pussingsprogrammer på BBC og travel living

Også
Mclouds daughters på Hallmark, men nå er det slutt ser det ut som.

turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-07, 21:24   #70
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Hva ER dette Gilmore girls??

Gammel 04-03-07, 21:28   #71
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Og Weeds?

Gammel 04-03-07, 21:33   #72
Elin

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

CSI (alle sammen)
og Anderson 360 (eh...det kan vel ikke strengt tatt kalles tv-serie, men jeg digger Anderson Cooper og får med meg flest mulig av sendingene dersom jeg ikke har sovnet før det sendes.

Gammel 04-03-07, 21:35   #73
MokkMokk

Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Jeg ser vel egentlig bare regelmessig på Grey's om dagen, ellers blir det bare sporadisk tv-titting når jeg gidder. Nå følger jeg Grey's-episodene som går i USA da - så egentlig teller jo ikke den serien heller, siden jeg ser den på pc'n.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-07, 21:39   #74
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det eneste jeg virkelig har fulgt med på i det siste har vært Grey's anatomy og Rome. (Laster ned.)
Jeg så mye på Charmed, Buffy og Angel tidligere, men gikk lei en eller annen gang.
Babylon5 står mitt hjerte nært, og jeg er dritsur for at oppfølgerserien ble kansellert.
Ser på CSI også, men liker best Las Vegas, tildels Miami og kan ikke fordra N.Y.-varianten.

Gammel 04-03-07, 21:47   #75
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Top Model
Criminal Minds
CSI
House
Bones
Med hjarte på rette staden (jada ...)
Tid for bolig (elsker oppussingsprogrammer)
Grand Designs (Discovery Travel and Living)
Senkveld
Nytt på Nytt

Gammel 05-03-07, 11:40   #76
Solice
Superaktiv

Solice sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Solice er litt kulSolice er litt kul
Standard

Grey`s Anatomy
Gilmore Girls
Six Feet Under
Desperate Housewifes
Lost
Ugly Betty
Nytt på Nytt

Ups.. Det ble mye det

Solice er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-07, 12:02   #77
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Babylon5 står mitt hjerte nært, og jeg er dritsur for at oppfølgerserien ble kansellert

Jeg hatet den, helt til jeg begynte å se på den, og ble sur da den var ferdig.

Gammel 05-03-07, 12:21   #78
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg vurderer sterkt å gå til anskaffelse av s01, kjenner jeg. Det må jo være noe med den serien? Kjenner bare at jeg er bittelitt skeptisk, mest fordi jeg aldri har sett så mye som et glimt av den.

Må bare anbefale How I met your mother. Beste "Friends-oppfølger" hittill. Ler høyt hver eneste episode. Tok meg to-tre episoder før det løsner, men nå er jeg hekta. Og det går jo så kjapt; en 21-minutters episode har man jo alltids tid til å se sånn innimellom slagene.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-07, 18:26   #79

Medlem siden: Feb 2007
karma har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Ser fryktelig lite på TV egentlig. Men Prison break har jeg fulgt med på. Gleder meg stort til serien dukker opp på skjermen igjen i oktober.

Jeg er fullstendig hekta på Prison Break, Wentworth Miller er verdt å bruke noen timer på , sukk . Helt klar for en ny runde. Ellers ser følger jeg med på den danske serien Forbrytelsen.

Den beste serien? vanskelig å velge må jo si at Røtter og Familie Machahan var noen gode serier, for de som husker disse da

karma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-07, 00:58   #80
Elin

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av karma, her.

Familie Machahan var noen gode serier, for de som husker disse da

Jeg var kjempeforelsket i Luke Macahan...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:58.