|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Grisejente
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Ferdig omelett på kartong og barnebananerJeg og mannen snakket i går om to nye produkter på markedet. Begge annonsert i nyeste Foreldre & Barn.
![]() |
#2 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ferdig omelett på kartong og barnebananerJeg har nylig sett begge delr i butikken og jeg ble litt sånn |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: Ferdig omelett på kartong og barnebananerJeg har også stusset over "ferdig omelett-røre" og kan ikke skjønne at det skal være noe marked for det. Men jeg stusser jo over ferdigkrydret kjøttdeig og ferdigstekte pannekaker også, og det har vært i salg en stund og har tydeligvis et marked, så jeg tar vel feil denne gangen også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Grisejente
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ferdig omelett på kartong og barnebananer
Ja, det er også en av tingene jeg har ristet litt på hodet av i det siste.
![]() |
#7 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Ferdig omelett på kartong og barnebananerFerdigstekte pannekaker kan jeg forstå litt mer, det er tross alt et mareritt å steke pannekaker (vi har det sjelden, jeg haaaaater å steke det). Men omelett på kartong? Herregud, jeg ler meg ihjel!
![]() |
#8 |
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
![]() |
#9 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Ferdig omelett på kartong og barnebananerFrosset potetstappe har jeg kjøpt hele 2 ganger nå, for det er tross alt litt arbeid med å skrelle og skjære opp potetene. Derfor er det gull verd hvis man f.eks. er syk/sliten og vil ha noe veldig kjapt (som ikke er fra pulver). Men å knekke egg klarer jeg, selv i svime, altså.
![]() |
#10 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Ferdig omelett på kartong og barnebananerJeg kommer nok ikke til å kjøpe det. Men jeg har kjøpt paideig og pizzadeig av og til, fordi jeg synes det er praktisk.
![]() |
#11 |
Nymotens gammeldags
![]() |
#12 |
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Ferdig omelett på kartong og barnebananerNår det gjelder småbananer så kan jeg faktisk se nytten i det: Hos oss er det kun lillebror som spiser bananer, og han orker aldri en hel. Siden ingen spiser restene kaster jeg en halv banan hver gang vi kjøper det. Så en liten banan hadde vært midt i blinken for oss. Men det er da ingen nyhet? De har da solgt småbananer i mange år.
![]() |
#13 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Ferdig omelett på kartong og barnebananerJa, på Meny har de i hvert fall hatt det i et par år.
![]() |
#14 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
Det er jo også snakk om forskjellige typer bananer - ikke at de har dyrket fram ene helt egen banantype til norske barn. Det finnes mange banantyper i barnevennlige størrelser. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Passiv
|
![]() Sv: Ferdig omelett på kartong og barnebananerFerdig vann i porsjonspaknin har jo Imsdal tjent seg rike på i årevis. |
![]() |
![]() |
#16 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Ferdig omelett på kartong og barnebananerJeg må innrømme at jeg også fniste av den omlettrøren da jeg så den i butikken. Jeg kunne kanskje vurdert til turbruk, men bare hvis den ikke kostet mer enn eggene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ferdig omelett på kartong og barnebananerDen frosne stappa var faktisk god, mye bedre enn vanlig posestappe. Men dyr! Jeg prøvde den da Coop hadde et tilbud med kjøttboller og frossenstappe til prisen for én. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Nymotens gammeldags
Man koker dem jo i småbiter, da går det mye fortere, ca. 10 minutter. Men da må man jo først skjære dem opp og det tar jo litt tid. Jeg skjønner virkelig poenget med frossenstappe (selv om jeg aldri har prøvd den selv, det er vel melk i den også?) og den er nok mye, mye bedre enn disse pulverposecrap-greiene.
![]() |
#19 |
Passiv
|
![]() Sv: Ferdig omelett på kartong og barnebananerDet er marked for alt som går fort å lage har jeg erfart. |
![]() |
![]() |
#20 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Ferdig omelett på kartong og barnebananerMannen min kom hjem med frossen stappe da han skulle lage middag til en gjeng karer på bursdagen hans.
![]() |
|
|