Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Ferdig omelett på kartong og barnebananer

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-04-11, 11:49   #201
Magica
søt

Magica sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ferdig omelett på kartong og barnebananer

Folk har det nå av og til travelt, og om de da før aktivitet xxx som starter kl 17 spiser en banan, tar seg ei brødskive, eller noe Fjordland er helt greit i mine øyne.

Hos oss lager vi sunn og variert mat, stort sett.

Gammel 19-04-11, 11:52   #202
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg tolket ikke spørsmålet som en beskyldning, men som et spørsmål. Men, som sagt, jeg kunne sikkert tålt å være mer mistenksom av meg.

Næsj. Da ville vi jo ikke fått denne strålende analysen av SFs innlegg med forskjellige forslag til tolkninger. Tenk hvor kjedelig det ville vært.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-11, 11:52   #203
Slettet bruker
Passiv

Standard

Svar med sitat
Gammel 19-04-11, 11:53   #204
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Næsj. Da ville vi jo ikke fått denne strålende analysen av SFs innlegg med forskjellige forslag til tolkninger. Tenk hvor kjedelig det ville vært.

Men hvis jeg hadde vært mer mistenksom og du hadde vært mer naiv, så kunne vi jo hatt akkurat den samme diskusjonen, bare med ombyttede tolkninger!

Gammel 19-04-11, 11:55   #205
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-11, 11:56   #206
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men hvis jeg hadde vært mer mistenksom og du hadde vært mer naiv, så kunne vi jo hatt akkurat den samme diskusjonen, bare med ombyttede tolkninger!

Hvis jeg hadde vært mer naiv så ville jeg bikket over i "litt enfoldig" og da er det ikke godt å si hva slags diskusjoner vi hadde fått.

Gammel 19-04-11, 11:57   #207
Slettet bruker
Passiv

Standard

Svar med sitat
Gammel 19-04-11, 11:57   #208
Slettet bruker
Passiv

Standard

Dere trenger ikke meg mer nå? Jeg kan gå og spise? :sjekker:

Svar med sitat
Gammel 19-04-11, 12:17   #209
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Dere trenger ikke meg mer nå? Jeg kan gå og spise? :sjekker:

Du bör vel for sikkerhets skyld lage som noe gaar veldig kjapt.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-11, 12:18   #210
Slettet bruker
Passiv

Standard

Hah - jeg er selvsagt tilbake forlengst.

Svar med sitat
Gammel 19-04-11, 12:20   #211
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hah - jeg er selvsagt tilbake forlengst.

Det ble bare en barnebanan?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-11, 12:22   #212
Slettet bruker
Passiv

Standard

Næ - jeg tok heller noe raskt i dag. Te og knekkebrød. Laget fra toppen, blir det vel?

Svar med sitat
Gammel 19-04-11, 12:47   #213
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tolket ikke spørsmålet som en beskyldning, men som et spørsmål. Men, som sagt, jeg kunne sikkert tålt å være mer mistenksom av meg.

Vet ikke om man trenger å være så innmari mistenksom av seg for å heve ørlittegrann på øyenbrynet av avslutningen "...er det dere som lager mat fra bunnen av som deltar i FAU/foreldremøter/dugnader, kanskje?" det formelig ligger at "...hæ? HÆ??" og dirrer i luften på slutten der.

Men dette blir jo litt som da jeg havnet i hardt vær i en husarbeidstråd fordi jeg mente jeg hadde bedre ting å bruke tiden min på en husarbeid; "beskyder du oss huslige/ryddige for å ikke tilbringe nok tid med barna våre? Hæ? HÆ??"

Lettvintprodukter av god kvalitet anser jeg som Guds (evt Toros) gave til menneskeheten.

Gammel 19-04-11, 12:47   #214
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er bare tull at de som lager skikkelig mat på hverdager samtidig forsømmer alt av verv i skole og idrettslag samt at de jobber mindre enn andre. Det ene utelukker ikke det andre.

Det kan jeg bare si meg veldig enig i.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-11, 13:03   #215
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Vet ikke om man trenger å være så innmari mistenksom av seg for å heve ørlittegrann på øyenbrynet av avslutningen "...er det dere som lager mat fra bunnen av som deltar i FAU/foreldremøter/dugnader, kanskje?" det formelig ligger at "...hæ? HÆ??" og dirrer i luften på slutten der.

Det var det der som sies å ligge i luften jeg ikke fikk med meg, da vet du. Jeg så den nemlig ikke i luften her hos meg. (Ikke den "kanskje"-en heller, for den del.)

Gammel 19-04-11, 13:08   #216
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Men dette blir jo litt som da jeg havnet i hardt vær i en husarbeidstråd fordi jeg mente jeg hadde bedre ting å bruke tiden min på en husarbeid; "beskyder du oss huslige/ryddige for å ikke tilbringe nok tid med barna våre? Hæ? HÆ??"

Lettvintprodukter av god kvalitet anser jeg som Guds (evt Toros) gave til menneskeheten.

Nåh. Men nå var det ikke det som sto heller da.
Bare spør Kasia.

Svar med sitat
Gammel 19-04-11, 13:20   #217
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Standard

(Ikke den "kanskje"-en heller, for den del.)

Ja, men den "kanskje"-en sto jo der.

Leste du ikke skikkelig?

Gammel 19-04-11, 13:21   #218
Slettet bruker
Passiv

Standard

Kanskjen sto ikke der. Den sto annerledes.

Svar med sitat
Gammel 19-04-11, 13:21   #219
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Standard

Ja, men den "kanskje"-en sto jo der.

Leste du ikke skikkelig?

Antagelig ikke. I think there's a lesson here for all of us.

Gammel 19-04-11, 13:22   #220
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Standard

Nåh. Men nå var det ikke det som sto heller da.
Bare spør Kasia.

Nja. Jeg står for at "kanskje"-en sto der. For det gjorde den. Såh.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:15.