Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Lett vogn som tar liten plass og er vendt mot den som kjører

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-04-11, 12:46   #21
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lett vogn som tar liten plass og er vendt mot den som kjører

Minsten er 11 måneder, byttet til sportsvogn da han var 10 måneder, og sitter mes bakovervendt i vognen. Vi merker godt at han trives best med øyekontakt, mens i noen situasjoner, som tur i skogen, så liker han å se hvor storebroren sykler hen. Da kan han sitte andre veien en stund. Vi har MB liggende klar, men det blir ikke byttet enda. Vendbar vogn lenge enda.

Gammel 19-04-11, 13:57   #22
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Serafin, her.

Jeg kjenner til den.

Men prøv en av de fremovervendte med guttungen. Storebror måtte sitte mot meg, lenge, lenge. Lillesøster var happynsappy så fort hun fikk sitte fremovervend, og ekstra arbeidet for å finne vogn mot meg var absolutt totalt bortkastet. For hun skal da se frem her i verden!
(Men hun var 10 mnd før hun kom ut av bagen da. : skrape: )

Vi har prøvd det i snart to uker nå. Han liker det ikke og da blir det til at vi bærer, men han sover så mye bedre i vogna. Og bagen tenkte jeg at jeg skulle beholde over sommeren i alle fall.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-11, 13:57   #23
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Jeg har kommet ut av tåke, vettu.

Jeg har vært i tåka i 15 år.

Gammel 19-04-11, 14:13   #24
Serafin
Bør lage seg en tittel selv

Serafin sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Vi har prøvd det i snart to uker nå. Han liker det ikke og da blir det til at vi bærer, men han sover så mye bedre i vogna. Og bagen tenkte jeg at jeg skulle beholde over sommeren i alle fall.

Liker han det ikke er selvfølgelig saken klar.
Du trenger ny vogn.

Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-11, 14:21   #25
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Standard

Du ringer min mann, Serafin?

Gammel 19-04-11, 14:35   #26
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mann?

Blander de seg opp i vognkjøp også nå?

Gammel 19-04-11, 14:39   #27
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Standard

Min mann er over alt.

Gammel 19-04-11, 15:00   #28
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Standard

Gammel 19-04-11, 15:11   #29
Input

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min sover i 3-4 timer i Simo duoen, så det står ikke på det. Men vi trenger ei vogn som tar liten plass på tur, og helst ei som kan kjøpes brukt slik at mannen synes at det er noe vi trenger.

Ja, det med sovingen sa jeg bare fordi noen er skeptiske til liggestillingen i Buggisen, og Zapp har jo lik. Men nå vil du ikke ha Zapp uansett, så da har det ikke noe å si.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-11, 21:05   #30
Serafin

Serafin sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Du ringer min mann, Serafin?

Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:14.