Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Heia DnB NOR!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-04-11, 18:41   #10
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Heia DnB NOR!

Jeg kan jo ha en update her, for de som ikke gidder lese hele tråden.

Jeg har nå roet meg ned med sjokoladeposen mamma fikk kjøpt til meg, og jeg har fått middag (Toro Mousaka som smakte.. tja... helt OK). Jeg innser at nettbankens oppdateringer neppe er det som forårsaken irritasjonen, men heller EDB ErgoGroups lite oppegående drifting av banksystemene (poor bastards!).

Alt er bra. Jeg tipper saldoen min er som den bør i morgen, og at påsken blir preget av hageidyll og besøk på Plantasjen.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:30.