|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Passiv
|
![]() Sv: Liker du vedlikeholdsarbeid?
|
![]() |
![]() |
#42 |
Rockesøster
|
![]() Sv: Liker du vedlikeholdsarbeid?Vedlikeholdsarbeid som maling og å olje terasse synes jeg er helt ok, og det går unna med musikk på ørene. Vi har valgt å male en vegg hvert år, i stedet for å ta hele huset hvert 4-5 år. På den måten blir det en overkommelig oppgave, og vi slipper å bruke hele sommeren på det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Textrovert
|
![]() Sv: Liker du vedlikeholdsarbeid?Jeg kan ikke tenke meg noe mer dørgende kjedelig enn vedlikeholdsarbeid, og er sjeleglad for at felleshagen blir vedlikeholdt av pensjonisten i kjelleren (som elsker å klage over at vi andre ikke gjør noe, men som aldri gir oss sjansen til å slippe til
![]() |
#44 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Liker du vedlikeholdsarbeid?Jeg synes det er terapeutisk å gå og tutle i hagen, selv om det er så passe mye arbeid å ta tak i at jeg av og til bare blir sittende og stirre på alt sammen.
![]() |
#45 |
lader
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Liker du vedlikeholdsarbeid?Hagearbeid liker jeg. Skulle ønske jeg hadde større hage. Liker å ha noe utenfor huset å jobbe med når det er vær for det, istedenfor bare sitte i ro, eller dra på tur. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Passiv
|
|
![]() |
![]() |
#47 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Liker du vedlikeholdsarbeid?Du spør på helt feil dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der har du meg også. Jeg hater gjentakende vedlikeholdsarbeid, det er kun selvdisiplin og det at jeg innser nødvendigheten av slikt arbeid som gjør at jeg i det hele tatt holder det ut |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|