Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvor finner jeg kule, prikkete klær?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-04-11, 19:59   #21
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finner jeg kule, prikkete klær?

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Jeg finner ingen kjole på den adressen.

http://www.mamut.net/controls/shop/s...=54&subgid=124

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-11, 20:09   #22
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk for lenker.

Jeg finner ikke helt det jeg er på utkikk etter. Jeg kan ikke ha sånne typisk swingkjoler. Jeg kler verken mye vidde i skjørtet eller skjørtelengder til midt på leggen.

Gammel 17-04-11, 20:24   #23
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

http://www.boden.co.uk/en-GB/Womens-...l?NavGroupID=4
Jeg har denne, i blomstrete. Veldig fint snitt, og fin som hverdags-sommerkjole.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-11, 20:36   #24
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Jeg har den fineste prikkete kjolen. Kjøpt på Indiska for fire år siden.

Prikker er veldig fint. *hjelpsom*

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-11, 20:45   #25
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

De har noe småprikkete greier på Noa Noa nå. Enten blek turkis med lysegule prikker, eller grå med lyserosa prikker. Skjørt som går til knærne med litt vidde, og jeg tror også de har kjoler i samme mønster.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-11, 21:14   #26
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Prikker er det store i vår/sommer så det kommer nok mye i butikkene fremover.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-11, 22:21   #27
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har akkurat vært i Polen og kom over en butikk der de hadde akkurat sånne prikkete klær som jeg var på jakt etter. Prisen var det heller ikke noe å si på. Jeg tok med meg en hel bunke klær inn i prøverommet. Hadde det ikke vært for at alle klærne var i 100 % viskose og jeg nesten fikk panikk bare av å prøve dem på, hadde jeg garantert kjøpt flere av dem.

Men jeg er altså fortsatt på leting her.

Gammel 21-04-11, 22:38   #28
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg så en sort og hvit prikkete bluse på Cubus her om dagen. Den så ut til å være helt plain.

Gammel 21-04-11, 22:40   #29
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Standard

Takk for tipset, Safran. Jeg får ta en kikk på Cubus.

Gammel 21-04-11, 22:58   #30
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg kjøpte meg en omslagskjole på Lindex i går, mørkeblå med hvite prikker. Den satt kjempefint på og gikk til knærne. Det er lenge siden jeg har følt meg så slank.
De hadde også hvite t-skjorter med sorte prikker og omvendt.

Gammel 21-04-11, 23:37   #31
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Smash, her.

Jeg kjøpte meg en omslagskjole på Lindex i går, mørkeblå med hvite prikker. Den satt kjempefint på og gikk til knærne. Det er lenge siden jeg har følt meg så slank.
De hadde også hvite t-skjorter med sorte prikker og omvendt.

Jeg har sett de kjolene. De er fine, men jeg ønsker meg altså svart eller rød. *vanskelig*

Må sjekke ut t-skjortene. Takk for tips!

Gammel 21-04-11, 23:49   #32
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Indiska på Nordbysenteret i Sverige har en nydelig 50-tallskjole med prikker. Samt en tights.
Og i en annen butikk på senteret (husker ikke navnet, men den er i 1.etasje), hadde de mengder med sjal i alle regnbuens prikker.

Gammel 21-04-11, 23:54   #33
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Standard

Takk for tips, Nabojenta. Det spørs om de prikkede plaggene fortsatt er å få tak i neste gang jeg får somlet meg til Sverige.

Gammel 21-04-11, 23:55   #34
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Var du ikke på rånefest der i dag, altså? Nei, nå ble jeg skuffet!

Gammel 22-04-11, 01:09   #35
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

HM og Gina har mye nå så jeg.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-11, 11:27   #36
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Var du ikke på rånefest der i dag, altså? Nei, nå ble jeg skuffet!

Verken i dag eller ellers i året.

Opprinnelig lagt inn av Pia, her.

HM og Gina har mye nå så jeg.

H&M og Gina her jeg bor har tydelivis tatt inn feil varer.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:30.