|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Har bakt søte kaker
|
Noen som vet om denne kjolen finnes på GAP nå eller har sett noe likt andre steder?Anyone?
|
|
|
#2 |
|
A friend with benefits
|
Sv: Noen som vet om denne kjolen finnes på GAP nå eller har sett noe likt andre stedeAner ikke, men den var fiin. Er det dongeri?
|
|
|
#6 |
|
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som vet om denne kjolen finnes på GAP nå eller har sett noe likt andre stedeJeg vet heller ikke, men den var veldig fin! |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Noen som vet om denne kjolen finnes på GAP nå eller har sett noe likt andre stedeDe kaller stoffet Chambray, tynn og lett iblandet fargete tråder eller noe sånt.
|
|
|
#8 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Noen som vet om denne kjolen finnes på GAP nå eller har sett noe likt andre stede
Nei, det skriver de ikke på nettsiden som henviser til bildet, bare at den er fra GAP.
|
|
|
#9 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Noen som vet om denne kjolen finnes på GAP nå eller har sett noe likt andre stedeDenne fra ellos er også litt fin synes jeg, men selv om det er omslagskjole det også, er det jo noe helt annet.
|
|
|
#10 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Noen som vet om denne kjolen finnes på GAP nå eller har sett noe likt andre stedeVeldig søt Kanina. Men ermene er litt for flagrete for jobb synes jeg.
|
|
|
#11 |
|
A friend with benefits
|
Sv: Noen som vet om denne kjolen finnes på GAP nå eller har sett noe likt andre stedeHm, det er jo i utgangspunktet en grei jobb å lage en slik kjole selv. McCall har et mønster hvor man fint kan lage om knappestolpene og få omslagseffekten i steden.
|
|
|
#12 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Noen som vet om denne kjolen finnes på GAP nå eller har sett noe likt andre stedeJa, har tenkt tanken LilleLeo, men jeg vet ikke om jeg har tid. Må nok prøve det om jeg ikke finner en fullgod erstatning.
|
|
|
#13 |
|
Jeg bor i en stubbe!
|
Sv: Noen som vet om denne kjolen finnes på GAP nå eller har sett noe likt andre stedeDen ble lagt til Stylehive for 37 måneder siden, så jeg tviler på at GAP har den inne nå.
|
|
|
#14 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Noen som vet om denne kjolen finnes på GAP nå eller har sett noe likt andre stedeI know.
|
|
|
#15 |
|
A friend with benefits
|
Sv: Noen som vet om denne kjolen finnes på GAP nå eller har sett noe likt andre stede
Si i fra i såfall, så kan jeg evt tegne av mønsteret og sende til deg (du er vel en 36/38?). Det anbefales ikke å printe det ut og teipe det sammen f.eks. Det er 64 sider eller noe.
|
|
|
#16 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Noen som vet om denne kjolen finnes på GAP nå eller har sett noe likt andre stede64 sider ja.
|
|
|
#18 |
|
Sånn passe sane
|
Sv: Noen som vet om denne kjolen finnes på GAP nå eller har sett noe likt andre stedeJeg blir alltid imponert (eller skal vi si sjokkert?) av de som bare "nei nei, da får jeg bare sy den selv da".
|
|
|
#19 |
|
A friend with benefits
|
Man kommer over en kneik hvor man blir litt tullete i hodet sånn sett.
|
|
|
#20 |
|
Sånn passe sane
|
Den kneika har jeg aldri sett snurten av i horisonten en gang. I den betydning at jeg ikke syr, altså har jeg ikke oppfattet noen kneik.
|
![]() |
|
|