|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Sånn passe sane
|
Sv: Hvor like/ulike er du og din partner?Vi har et felles verdigrunnlag og kommer fra relativt like kår. Når det er sagt så stemmer jeg (relativt) rødt og han blått.
|
|
|
#22 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor like/ulike er du og din partner?
Må vel svare litt selv også, siden jeg startet tråden. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Sånn passe sane
|
Må nevne en ting til, etter å ha lest Dronningens svar. Han er A-menneske og jeg er B-menneske. Håhå, for en lykke!! Det har jeg virkelig nytt godt av etter at vi fikk barn.
|
|
|
#24 |
|
Epikur
|
Vi er som agentfamilien.
|
|
|
#25 |
|
Shake it out!
|
Samme her.
|
|
|
#26 |
|
Shake it out!
|
Sv: Hvor like/ulike er du og din partner?Mht utdannelse hæ vi begge høyere, men ulik utdannelse. Han er hauger på smartere enn meg sånn iq-messig, men vi er begge lesehester og liker å lære nye ting. Vi har noen fantastiske diskusjoner/samtaler og lærer mye av hverandre.
|
|
|
#27 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Hvor like/ulike er du og din partner?Vi var nok veldig ulike da vi var yngre, men har grodd grundig sammen i løpet av 18 år. Interessene våre er ulike, men vi har også funnet noen som vi deler i løpet av årene, bla. shopping.
|
|
|
#28 |
|
Rockesøster
|
Sv: Hvor like/ulike er du og din partner?Vi er virkelig ulike på de aller, aller fleste områdene og omgivelsene beskriver oss som natt og dag. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Ute av produksjon
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor like/ulike er du og din partner?Då me møttest for rundt femtan år sidan, så trudde eg at me var som natt og dag, men etterkvart har eg komme fram til at me er ganske like i mange ting. Me har stort sett dei same verdiane og haldningane i botn, sjølv om han er hakket meir liberal enn meg.
|
|
|
#30 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hvor like/ulike er du og din partner?Vi er like på overordnede ting - hva vi skal bruke penger på, barneoppdragelse, verdisyn etc - men som personer er vi veldig ulike. Jeg er bråkete, rotete, skravlete, utadvent og med stort behov for å møte venner. Han har få venner, trives godt i eget selskap og er i en annen liga enn meg hva tålmodighet angår.
|
|
|
#31 |
|
maler
|
Sv: Hvor like/ulike er du og din partner?Like verdier og syn på det meste. Overlappende interresser. Men ganske forskjellig personlighet - heldigvis. Jeg tror det hadde vært problematisk med to som meg, det kunne bli eksplosivt. Han har mer behov for egentid enn jeg har, jeg har mer behov for å komme meg ut. Han er mer introvert og legger ikke så mye merke til rot, jeg greier ikke å slappe av i rot. Vi har funnet en balanse som fungerer.
|
|
|
#32 |
|
Passiv
|
Sv: Hvor like/ulike er du og din partner?Vi er veldig like og veldig ulike. Vi har like verdier i det store, og vi har veldig kompatible interesser. Men i lynne er vi veldig ulike. |
|
|
|
#33 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Hvor like/ulike er du og din partner?Vi er like på noen områder og veldig ulike på andre.
|
|
|
#34 |
|
Erfaren
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() |
Sv: Hvor like/ulike er du og din partner?Personlighetene våre er ganske ulike, interessene er både og, vi har noen felles og noen på hver vår kant, men verdier og alt annet er ganske så like. Vi er enige om de store tingene i livet og har mye av de samme meningene. Det fungerer ganske så greit ;-) |
|
|
|
![]() |
|
|