Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Stille bruk av mobiltelefon på kino - er det greit?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Er det greit å bruke mobilen lydløst på kino?
Nei 30 19,48%
Nei, kun diskret sjekking av klokka 77 50,00%
Tjah, om filmen er skikkelig dårlig så 5 3,25%
Nja, en tekstmelding eller to burde gå greit 40 25,97%
Ja, absolutt. Man må jo la verden vite hvor man befinner seg og hva man gjør til en hver tid!? 2 1,30%
Deltakere: 154. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-04-11, 10:34   #11
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Stille bruk av mobiltelefon på kino - er det greit?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Om man har behov for å ha en lang sms-samtale mens man er på kino, så burde man se film hjemme.

Seriøst? Du vet jo ikke hva som foregår og hva som er årsaken. Jeg dro en gang på kino for å få avveksling fra en vanskelig situasjon jeg satt oppi. Etter en sms-samtale måtte jeg forlate filmen fordi situasjonen eskalerte og jeg måtte være tilstede. Jeg dro på kino for å få et pusterom, at jeg da må stå til ansvar for resten av salen hvorfor jeg er der og hva sms-samtalen min går ut på - det blir rett og slett for dumt.

Jeg tenker heller at om man har for mange hvis og om og ikke klarer å forholde seg til at man ikke er alene på kino og at mennesker kan ha ulike greier med seg, så får heller disse se film hjemme så kan de se så isolert og stille og fornuftig som de bare ønsker. Uten noen forstyrrende elementer what so ever.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:51.