Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Er dette en barnesølje?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-04-11, 01:54   #15
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er dette en barnesølje?

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Se på siden til sylvsmia på Voss. Så vidt jeg vet så er ikke bunader barneklær i det hele tatt, altså det finnes ingen bunader til barn. Men det som jeg vet er "vanlig" er at man kjøper sølv til den bunaden som barna skal få når de er voksne slik at man tjuvstarter på innkjøpet. For mine barn som kan velge mellom fem bunader så vet jeg ikke helt, så jeg har kjøpt samiske søljer til dem. Nydelige! Jeg elsker slike klær.

Litt utenom det HI spør om, men jo, det finnes barnebunader. Vi har en Gudbrandsdalsbunad til barn som er gått i arv fra min mamma. En kollega av meg, har nøyaktig samme bunad til sine barn - som hun igjen arvet av sin mamma.

Og jeg har også en ekte Rondastakk fra jeg selv var liten.

Her er en annen barnebunad:

Eller mener du at det ikke finnes barnesøljer ??

Og det finnes det også : http://www.sando.no/no/webshop/category/product/29.html

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:18.