Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Oprah nå - å drepe sine egne barn

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-03-07, 18:24   #16
Pastill
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Oprah nå - å drepe sine egne barn

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Ja, det står man helt fritt til å gjøre. Men noen ting bør man vise for at det skal virke sterkere inn på folk. Ta feks. den pedofili-filmen NRK viste for et par måneder siden, den skapte skikkelig opphetet debatt etterpå. Jeg tror folk tar det mer innover seg om de får SE det og ikke bare leser om det, selv om mange selvsagt kanskje bør holde seg unna for sin egen psykes skyld. Dette handlet om så store psykiske problemer at man går til et så drastisk og horribelt skritt som det denne faren gjorde, og ringer det kanskje bjeller hos noen av seerne, kanskje de kjenner noen som viser slike signaler eller er i en lignende situasjon selv?

Ikke at jeg sammenligner disse tingene overhodet, men det blir jo som med røykereklamene. Man kan fint lese seg til røykens skadevirkninger, men effekten blir større om man viser det på tv.

Enig. Er kjent sak et det er lettere å relatere seg til saker hvor det er virkelige mennesker involvert og ikke et oppfunnet tilfelle.
Jeg sluker alt jeg ser på diskovery og sånt også. Elsker dokumentarer nesten uansett hva det er om.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:20.