Sv: Legalisering av narkotika?
Opprinnelig lagt inn av lykkeliten02, her.
Hm, som Sitron sier, det er ikke så langt ifra hverandre, og synes egentlig det ikke er så irrelevant å ha det med i en sånn debatt. Jeg tolket dine innlegg som at du ikke ønsket at noen rusmidler burde vært tillatt.
Hvis ikke alkohol og hasj er så langt unna hverandre så er ikke du i min verden!!! Og at du kan tolke mitt innlegg sånn skjønner jeg ikke, men...
For min del er litt av problemstillingen at det fungerer ikke så veldig godt sånn det er nå. Det blir stadig flere og yngre misbrukere, og det er ikke penger, ressurser og plass til behandling for alle som ønsker det.
Så derfor skal en legalisere det??? Det blir flere og flere UNGE misbrukere, så værsågod, vi får bare gi opp????
hmmm... Fikk ikke til den quotinga, Hvis ikke alkohol og hasj er så langt unna hverandre, så er ikke du i min verden!! Og at du kan tolke mitt innlegg sånn skjønner jeg ikke... Her skulle vist det stå....
Sterke holdninger blandt voksne, mer ressurser inn i barneskole/ungdomskole, mer penger til skolehelsesøstre, mer av alt, det er veien!!
|