Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har du et talent?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-03-07, 23:16   #61
petra
Superaktiv

petra sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
petra er litt kulpetra er litt kul
Standard

Sv: Har du et talent?

Jeg er "veldig" flink til å lage god mat!

Og så kan jeg rulle øyne!

Gammel 04-03-07, 23:23   #62
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har gehør, jeg kan synge, jeg har et godt språkøre, og jeg er/var veldig flink til å stå på ski.
Det mest nyttige talentet er vel at jeg er veldig god på kart, jeg trenger bare se det en gang, så kommer jeg meg dit jeg skal. Jeg går meg aldri vill.

I tillegg har jeg et stort talent for å overse rot og utsette ting.

Gammel 05-03-07, 00:21   #63
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er (eller var) musikalsk. Ifølge tidligere lærere har jeg visst også en evne til å skrive tekster som henger godt sammen.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-07, 01:05   #64
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av amo, her.

Jeg fikk allerede i 3. klassen, da vi hadde vurderingsbok: Amo er ei flink og pliktoppfyllande jente, med litt vanskar i song!

Da en venn av mamma og pappa gikk på barneskolen, var det en lærer som sa: "Ja, og så synger vi alle sammen... Ehm.. Utenom du Herr Lavik"

Gammel 05-03-07, 14:32   #65
Tuneland
grand multipara

Tuneland sin avatar

Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg er (eller var) musikalsk. Ifølge tidligere lærere har jeg visst også en evne til å skrive tekster som henger godt sammen.

Jeg er ikke overrasket.

Gammel 05-03-07, 14:40   #66
Smula
Fullverdig medlem

Smula sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Smula har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg har svart belte i shopping, men det er vel i grunnen ikke noe talent, når jeg tenker meg om. Jeg vet egentlig ikke om jeg har noe talent, jeg. Jeg liker håndarbeid og kreative ting, men talent ...? Næh.

Smula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-07, 18:42   #67
Muskat
Bør lage seg en tittel selv

Muskat sin avatar

Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg er helt talentløs jeg.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-07, 18:44   #68
Muskat

Muskat sin avatar

Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg hadde forresten ganske god stedssans tidligere. Men jeg vil ikke akkurat kalle det et talent. Det forsvant visst uansett etter at jeg fikk barn.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-07, 19:52   #69
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Hvor: Oslo
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Jeg er ganske flink til å synge...har sunget i brylluper bla.....synger alt for lite nå for tiden da....

Go\jenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-07, 21:41   #70
Cascaye
Miss Distriktsnorge

Cascaye sin avatar

Hvor: Akershus
Cascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er nok litt over gjennomsnittet god til å huske navn.
Hadde et brukbart talent i ridning og fotball en gang for lenge siden.

Cascaye er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-07, 15:09   #71
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Hvor: Elvebyen
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Jeg er habil på saksofon - med barytonsax som hovedinstrument .

Jeg er god på gatedrill/millitærdrill/showdrill .

Jeg har irriterende god hukommelse på fødselsdatoer...

Jeg er ganske grei på å lage selskapssanger.

Jeg kan blunke fort med ett og ett øye uten å knipe (men hva skal det være godt for?) .

Gammel 06-03-07, 17:18   #72
Kate

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Jeg var en dyktig rytter og instruktør.

Gammel 06-03-07, 22:18   #73
Tik
Trønder

Tik sin avatar

Tik er populærTik er populærTik er populærTik er populær
Standard

Jeg har vært på landslaget i basketball

Ellers så var jeg god på saxofon,men den har støvet ned i bua nå...

Får høre at jeg er flink med tarotkort,det meste jeg "ser" stemmer,
og det er jo litt gøy da.

Gammel 06-03-07, 22:52   #74
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Jeg kom på et talent til!

Jeg er en racer på å huske sangtekster!

Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:57.