Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Bryllup

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-05-11, 13:33   #1
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: Bryllup

Jeg skulle giftet meg i New York. I fin brudekjole. Og etterpå skulle jeg spasert Brooklyn Brigde og spist en utrolig deilig middag. Jeg skulle ikke hatt en eneste gjest utover oss og ungene.

Svar med sitat
Gammel 02-05-11, 13:36   #2
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg skulle giftet meg i New York. I fin brudekjole. Og etterpå skulle jeg spasert Brooklyn Brigde og spist en utrolig deilig middag. Jeg skulle ikke hatt en eneste gjest utover oss og ungene.

Det var jo nesten dette vi gjorde med unntak av at vi tok limosin over Brooklyn Brigde, og så hadde vi med oss hver vår forlover (som presterte kunststykket å bli kjærester den kvelden). Snuppa på 18 måneder var hjemme hos min far.

Gammel 02-05-11, 13:47   #3
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Det var jo nesten dette vi gjorde med unntak av at vi tok limosin over Brooklyn Brigde, og så hadde vi med oss hver vår forlover (som presterte kunststykket å bli kjærester den kvelden). Snuppa på 18 måneder var hjemme hos min far.

I know. Det er dere jeg har idéen fra. :hermegås:

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:24.