Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Kontor med kjøkkeninnredning

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-05-11, 12:13   #1
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Kontor med kjøkkeninnredning

Jeg har fått en lys ide om å bruke kjøkkeninnredning (type IKEA) når jeg pusser opp kontoret. Er det noen som har gjort dette som vil vise bilder?

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-11, 12:26   #2
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kontor med kjøkkeninnredning

Vi har kjøkkenoverskap på kontoret.
Funker fint til oppbevaring av diverse ting og tang.
A4-permer får dog ikke plass i disse skapene når man har på dør. Men uten dør funker det.
Jeg får ikek snudd bildet nå, men her ser du litt i hvertfall

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-11, 12:36   #3
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Takk! Ja, det er noe slikt jeg kunne tenkt meg. Også tenker jeg på å bruke kjøkkenbenk som skrivebord, da vi har en lang vegg som vi ønsker to eller tre "arbeidsplasser" ved. Litt dumt med permene, men jeg kan kanskje ha en løs hylle til de.. Eller et høyskap.

Gammel 03-05-11, 13:57   #4
meisje
Kleintje I + II

meisje sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hvis du ikke allerede har kjøkkenskapene i eie, tror jeg heller ville satset på kontorskap seriene til Ikea. Det er det plas til permen og dørene kan fortsatt lukkes. En stor fordel i mine øyne.

Gammel 03-05-11, 14:08   #5
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Standard

Ja, kanskje det. Jeg ble bare litt opphengt i den kjøkkenbenk-ideen, jeg har ingenting

Gammel 03-05-11, 15:33   #6
meisje
Kleintje I + II

meisje sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Du kan jo fortsatt ha benk likevel, bare med kontor skap under istedenfor kjøkkenskap.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:34.