|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har bakt søte kaker
|
![]() FlossteppeVi må se oss om etter nytt teppe til å ha ved sofa og stuebord og mannen har ytret ønske om flossteppe. Hvordan er de å støvsuge, kommer jeg til å bli gal av det eller går det greit? Hvor bør man kjøpe det og til hvilken pris? Hvor finner man ok kvalitet?
![]() |
#2 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: FlossteppeTenker du på slikt teppe:
![]() |
#3 |
Nybegynner
Medlem siden: Mar 2011
![]() |
![]() Sv: FlossteppeVi kjøpte for noen år siden og det holder seg godt, fikk anbefalt en blanding av syntetisk og ull. Teppe heter Twilight og fåes kjøpt hos Bohus. Litt tungt å støvsuge, men ser på det som godt trim |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: FlossteppeJa, det er et sånt jeg tenkte på.
![]() |
#5 |
lader
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: FlossteppeVåre er kjøpt på Skeidar. Mye enklere å støvsuge enn man skulle tro, ikke verre enn andre tepper synes jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Flossteppe
Jeg syntes det er supert.
![]() |
#7 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: FlossteppeVi har et skikkelig flossteppe i ull fra Interiørland. Det kostet mellom 3 og 5000 kr, jeg husker ikke helt. Det er utrolig behagelig! Jeg vil helst ha beina på det hele tiden og det kan ikke sammnelignes med de mer rimelige variantene, de virker ekle i forhold synes jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
priiiima donna
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: FlossteppeJeg kjøpte et digert et til ca 1300 kr på Ikea her om dagen. Usikker på hva navnet er, men fy faderullandei det er deilig!!! tett og tykt! Ble veldig veldig fornøgd!
![]() |
#9 |
Smugleser
|
![]() Sv: FlossteppeVi kjøpte nye fra Living nå, og gikk opp både et prishakk og et par cm i tykkelse i fht de de vi har fra før. Ca. 3.000, kanskje? Det er de beste teppene jeg har hatt. Da mannen var ryggdårlig for noen uker siden, fjernet han stuebordet og sov på dem. Ikke noe problem å støvsuge, men har ikke prøvd meg på flekkfjerning enda. Har ikke husdyr.
![]() |
#10 |
Nybegynner
Medlem siden: Nov 2010
![]() |
![]() Sv: FlossteppeJeg ville ikke ha kjøpt noe billigteppe. Det loer og blir raskt stygt. Gå opp i pris og få heller topp kvalitet og noe du kna ha i lang tid. Vekten på teppet er et punkt som er verd å merke seg. Et lett teppe har lite Ull/silke og blir fort "Platt". |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Kontrollfrik
Hm, hvordan vet du at de blir rene? Jeg synes ikke de er lette å støvsuge, for jeg vet ikke hvor mye dritt som faktisk kommer opp. Og vi har et temmelig dyrt flossteppe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: FlossteppeHun i butikken sa at man måtte riste/banke de en gang i året i tillegg til støvsuging.
![]() |
#13 |
Kontrollfrik
Ja, det var godt hun ikke sa en gang i måneden eller uka, for vi har bodd her i nøyaktig ett år nå og vi banket det for første gang i påsken. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|