|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
| Se resultatene: Har du hatt seilersko? | |||
| Ja, jeg har hatt og jeg vil ha igjen |
|
14 | 7,95% |
| Ja, jeg har hatt og jeg vil ikke ha igjen |
|
131 | 74,43% |
| Nei, jeg har ikke hatt men jeg vil ha nå |
|
1 | 0,57% |
| Nei, jeg har ikke hatt og jeg vil ikke ha igjen |
|
27 | 15,34% |
| Bingo! |
|
3 | 1,70% |
| Deltakere: 176. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Har bakt søte kaker
|
De er tilbake. Har du hatt seilersko?De som seiler kan se bort fra denne. Her snakker vi om du har hatt seilersko sist det var på moten.
|
|
|
#2 |
|
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: De er tilbake. Har du hatt seilersko?Ja, jeg hadde blå seilersko. Nei, jeg skal ikke ha det igjen |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Søt og rar
|
Sv: De er tilbake. Har du hatt seilersko?Jeg hadde, og jeg elsket dem. Men jeg kommer nok ikke til å slenge meg med på denne runden.
|
|
|
#5 |
|
intro
|
Sv: De er tilbake. Har du hatt seilersko?Jeg hadde også sånne i mellomblå, med hvit såle. Til dette brukte jeg gjerne en blå- og hvitstripete genser og et marineblått skjørt, begge deler ca. 3 nummer for store. Jeg må ha vært 14-15 år, tenker jeg, så vi skriver omtrent 87-88. Følgen av dette er at jeg effektivt har blitt vaksinert mot den maritime stilen for resten av livet (og pasteller også). 80-tallet var greit sånn - man lærte enkelt hva man ikke kler!
|
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: De er tilbake. Har du hatt seilersko?Jeg er ferdig med seilersko for alltid. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: De er tilbake. Har du hatt seilersko?Jo, hadde da jeg var ungdom. Ikke ekte, de tok jeg meg aldri råd til. Mine var hvite men hadde de allikevel i mange år.
|
|
|
|
#9 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: De er tilbake. Har du hatt seilersko?Klart jeg hadde Docksides med krøll på lissene! Blå, ihvertfall og senere noen brune.
|
|
|
#11 |
|
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
Sv: De er tilbake. Har du hatt seilersko?Ikke hatt og skal ikke ha.
|
|
|
#13 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: De er tilbake. Har du hatt seilersko?Jeg hadde. Brune tror jeg de var, og fantastisk gode å gå i syns jeg også de var. Men nei, jeg skal ikke kjøpe meg noen nå.
|
|
|
|
#14 |
|
kamerat
|
Sv: De er tilbake. Har du hatt seilersko?Åjada. Jeg hadde minst to par brune seilersko. Tror det blir med det.
|
|
|
#17 |
|
Borte
|
Sv: De er tilbake. Har du hatt seilersko?Jeg hadde det da jeg var barn. Flere par i brunt. Alle måtte ha det.
|
|
|
#18 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: De er tilbake. Har du hatt seilersko?Jepp, jeg hadde brune med krusedull på lissene. Vil ikke ha nå. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: De er tilbake. Har du hatt seilersko?Jeg hadde noen ja. Vi snakker nok slutten av åttitallet, som for min del vil si småskolealder.
|
|
|
#20 |
|
blid
Medlem siden: Oct 2006
Sv: De er tilbake. Har du hatt seilersko?Jeg hadde hvite seilerskopå 80-tallet og har dermed fått min dose med seilesko
|
![]() |
|
|