|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Oct 2010
![]() |
Shopping i New YorkJeg skal på tur til New York i sommer, men har veldig dårlig tid der borte pga jeg skal i utdrikkingslag. Derfor lurer jeg på om dere kan gi meg tips om hvor det går an å shoppe klær til dame, mann og barn på ett sted. Kanskje det er billig også?
|
|
|
#2 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Shopping i New YorkEg skal også til NY i sommar og eg har lest meg litt opp. Det kan sjå ut som outlets kan vere ei greie for konsentrert handel. Ellers følge eg spent med på om du får nokre tips.
|
|
|
|
#3 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Oct 2010
![]() |
Sv: Shopping i New YorkDa er vi to spente sjeler =) Skal sjekke ut outlet
|
|
|
#4 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Shopping i New YorkDet ligger et svært shoppingsenter like ved JFK, vi var innom der før vi dro hjem og der hadde de det meste, for å si det mildt.
|
|
|
#5 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Shopping i New YorkEllers er jo Macys et sted med alt under ett tak.
|
|
|
#6 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Shopping i New YorkMacys ligger mellom 6 og 7. ave., 34 street. Penn station er nærmeste subway. Her finner du alt. Husk å gå innom customerservice og si du er turist, så får du rabattkort for hele bygget på -10%. Det ligger en gedigen Footlocker rett ved om du skal ha sko.
|
|
|
#7 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Shopping i New YorkMacys har ikke noe særlig til barneavdeling da synes jeg.
|
|
|
#8 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Shopping i New YorkMini fant endel der... frøkna sliter generelt med å finne klær i barnebutikker, mye sukkersøtt. Hun har likevel klart å finne endel. Selina Gormez har lansert egen kleskolleksjon på KMart (ligger v Macys) og Miley Cyrus på WallMart.. disse er kjøpt av Frøkna på 11.
|
|
|
#9 |
|
Lysende norsk flaskekoker
|
Sv: Shopping i New YorkJeg er i NY nå, og raidet ett shoppingsenter i går. Jeg fant veldig masse billig og fine klær til barna på JCPenney. Det var mindre bra på dameklær (litt mye kjerringfaktor, men jeg kjøpte kule t-skjorter til samboer for 12$ |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Passiv
|
Sv: Shopping i New YorkJeg elsker de amerikanske T-skjortene. De er laget av et helt annet materiale enn de her i landet og holder veldig bra på fasongen. |
|
|
|
#11 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Shopping i New YorkJeg handlet mye på Macy's da jeg var i NY. Sikkert fordi de der, i motsetning til de kule butikkene på gatenivå, hadde mine størrelser (46-48).
|
|
|
|
#12 |
|
Flax
Hvor: Bergen
Sv: Shopping i New YorkVi var på outlet i Jersey (Jersey Gardens). Der fant vi "alt". Mener vi brukte ca 20 minutter med buss?
|
|
|
#13 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Shopping i New YorkIkke langt fra Macy's ligger en old navy-butikk. De har endel fint - til hm-priser. (Lurer på om butikken er eid av GAP, men litt usikker....)
|
|
|
#14 |
|
Tvåtusentalssuffragett
Hvor: Oslo
Sv: Shopping i New YorkJeg slår også et slag for Macy's! Stort utvalg, og gode priser, spesielt med rabatten. Sko ville jeg kjøpt på Footlocker, som ligger tett i byen. En venninne av meg er der nå, og hun fortalte at Converse kostet 65$ ellers, men 45$ der.
|
|
|
#15 |
|
Lysende norsk flaskekoker
|
Sv: Shopping i New YorkJa, sko er billig her altså. Jeg var på Footlocker i forgårs, og kjøpte både løpesko og noen andre sportssko fra Nike. Tror ikke jeg så ett eneste skopar som kostet mer enn 100 Dollar. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Aktiv
Medlem siden: May 2011
![]() ![]() |
Sv: Shopping i New Yorkmye gode forslag over her. Enig i at Macy's har mye bra under et tak. Jeg lette new york rundt etter sko, og fant til slutt flere par på macy's. Footlocker er supert om man skal ha sneakers, joggesko etc.
|
|
|
#17 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Shopping i New York
Samme eier, ja. Old Navy er billigkjeden, Gap er dyrere og på toppen har du Banana Republic. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Shopping i New York
JCPenney har ikke så tøffe klær, nei. Til de voksne anbefaler jeg Gap, Limit, Limit Express, Ann Taylor og Banana Republic. |
|
|
|
![]() |
|
|