Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Husker dere …?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-05-11, 19:41   #81
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Husker dere …?

Opprinnelig lagt inn av Morella, her.

Denne parfymen, grøss.

Denne bruker mamma nå! :spy:

Gammel 06-05-11, 19:47   #82
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Denne bruker mamma nå! :spy:

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-11, 19:50   #83
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Mannen min ser gjerne at jeg bruker den ennå

Kanskje det får han til å føle seg ung? For det kan jo umulig være for at den lukter så himmla godt.

Gammel 06-05-11, 19:52   #84
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Denne parfymen, grøss.

Vi klarte aldri å huske hva denne het, så vi kalte den bare "utropstegn parfymen".

Gammel 06-05-11, 19:54   #85
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kanskje det får han til å føle seg ung? For det kan jo umulig være for at den lukter så himmla godt.

Vel, han har også foreslått vanderbilt som parfymeforslag når jeg har skulle hatt nye, så han har kanskje en noe forstyrret luktesans.

Det handler nok mer om hva han forbinder med lukta enn selve lukta - Han var ung, langhåra og spilte i rockeband på den tiden, tross alt. (tynnhåret dataingeniør er liksom ikke helt det samme)

Gammel 06-05-11, 20:11   #86
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Viskelær formet som colaflasker og andre ting, som luktet. (Jeg husker jeg også hadde det spillkonsollviskelæret som ligger nederst, i midten. )

Og så husker jeg at vi måtte vente til etter kl 17 før vi fikk bruke telefonen. Til stor frustrasjon.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-11, 20:11   #87
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Skulle tro vi var en gjeng hauggamle gubber og kjerringer, sånn som vi mimrer her på FP om dagen .....men jammen vekker det mange gode minner .

Husker faktisk det aller meste her , bortsett fra at jeg slapp skole på lørdager (mannen min gikk på skole på lørdager). Når sluttet de med dette ?

Hoppe strikk og slengtau er forresten stor slager på skolen hvor min førsteklassing går .

Melkekartongen da jeg var liten.....

.....som senere ble byttet ut med denne:

Dundersalt:

Husker de grønne og de rosa var supergode......Dæsken så mye godteri man fikk for 10 kroner .

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-11, 20:17   #88
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

"Kaste på stikka" og klinkekuler :

Tjorven dukker:

Apachesykkel:

Og diverse samleobjekter : frimerkesamling, klistremerkesamling, glansbilder, servietter og viskelær (i mange former, farger og lukter).

Gammel 06-05-11, 20:20   #89
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Viskelær formet som colaflasker og andre ting, som luktet. (Jeg husker jeg også hadde det spillkonsollviskelæret som ligger nederst, i midten. )

Og så husker jeg at vi måtte vente til etter kl 17 før vi fikk bruke telefonen. Til stor frustrasjon.

Å, ja - det husket jeg også!
og så husket jeg noe som het "åpen linje" - som ikke kostet all verden å ringe til, for vi fikk lov å ringe etter 17.

Jeg hadde forøvrig utrolig mange stilige lukteviskelær

Gammel 06-05-11, 20:23   #90
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Å, ja - det husket jeg også!
og så husket jeg noe som het "åpen linje" - som ikke kostet all verden å ringe til, for vi fikk lov å ringe etter 17.

Jeg hadde forøvrig utrolig mange stilige lukteviskelær

. Samlingen min "lever" ennå, hjemme hos foreldrene mine . Ligger i den samme rød og hvitrutete tøyposen som jeg hadde dem i da jeg samlet.

Gammel 06-05-11, 20:57   #91
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Yoghurtbegrene på åttitallet! Min bestemor samlet på sånne og frøs ned hjemmelaget syltetøy og den slags, og jeg og min bror brukte dem til å plukke blåbær i.

Gammel 06-05-11, 21:18   #92
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

. Samlingen min "lever" ennå, hjemme hos foreldrene mine . Ligger i den samme rød og hvitrutete tøyposen som jeg hadde dem i da jeg samlet.

Min også lever enda, mener jeg hvertfall. I en stor sminkepung tror jeg.

Ellers
O-fag
My Little Ponny klistremerker
Og sånne klistremerker som var i tyggis, med hunder (husker ikke navn)
Metallarmbånd
Glassflasker med spikerhull i lokket sånn at vi ikke skulle søle (0,33 flasker altså)
Utropstegn parfymen ja
Boksen går
Tittern på hjørnet
Slåball
Dødball

Gammel 06-05-11, 21:36   #93
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Min gamle bestemor sverger til denne regelen ennå, og blir fortørnet hvis noen ringer henne før 17.00...

Og så fniser jeg av den viskelærsamlingen, jeg hadde både cola-, is- og paraplyviskelær, husker jeg.

Buggen fortjener også et bilde. Jeg likte best den med cola-smak, tror jeg.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-11, 21:40   #94
star
bits and pieces

star sin avatar

star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Bugg ja, flirer fortsatt over engelsklæreren som i sinne over dette griseriet og kalte det for big Var ikke eneste snodige uttalen han hadde, men han var jo hverken norsk eller engelsk

Gammel 06-05-11, 21:50   #95
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Standard

Mamma pleide å lage makaronisuppe til meg. Varm melk, makaroni, sukker og kanel.

Også husker jeg godt at det ikke var barnetv på mandager.

Gammel 06-05-11, 21:55   #96
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Denne parfymen, grøss.

Den er en av mine favoritter. Fremdeles.

Gammel 06-05-11, 22:04   #97
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Makaronisuppe! Og fløyesgrøt.

Husker viskelærene med lukt ja. Ugg! Skikkelig falske lukter. Og dundersalt!
Jeg elsket gul bugg og lakris bugg. Og den blå Hubba Bubbaen.

Og godis på kiosken. Masse godis for en tier. Vi pleide å gå til svømmehallen på lørdager. Da fikk vi med oss tyve kroner. Det kostet ti kroner for å få bade i tre timer, også trengte vi ti kroner til skapet. De fikk vi igjen når vi leverte tilbake nøkkelen.
Så stakk vi innom "Karlsen" på vei hjem og kjøpte smågodt for tieren.
Jeg skal ha sånne for femti øre, sånne for en krone, sånne for 25 øre. Osv.

:mimre:

Gammel 06-05-11, 22:06   #98
star
bits and pieces

star sin avatar

Standard

Nei, den rosa hubba bubbaen
Og fredagsen på fredager selvfølgelig og Fiat'n på vei hjem

Gammel 06-05-11, 22:08   #99
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Skulle ønske de solgte kuletyggis og bugg nå. Min favoritt var banan.

Husker dere joggedressene fra Poco Loco og Poco Lino og Luhta vinterjakkene?

Marineblå busnell genser med skinn på ermene og marineblå lue og skjerf. Jeg bruker skjerfet enda, faktisk.

millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-11, 22:10   #100
Pappalille
Tøff

Pappalille sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 57
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Jeg hadde det hot-dog viskelæret. Og så leste jeg bøker min mamma hadde da hun var liten, serien om Puk, er det noen andre som husker den? Jeg beundret Puk helt grenseløst.

Og så husker jeg Frøken Detektiv og Bobsey barna, Alvefolket, og sniklesing av Harold Robbins. Ikke det jeg vil kalle bøker som er velegnet for barn, og det endte med en del spørsmål i nabolaget; "mamma, hva betyr pederast?"

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:19.