|
|||||||
| Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Ad astra
|
Fortell meg om SATS!Jeg vurderer å bytte treningssenter - fra der jeg trives kjempegodt, og har vært i mange år, til SATS -fordi de har fleksible åpningstider og barnepass. Men jeg må vite mer. Jeg har trent på SATS før, og trivdes ikke. Men jeg trenger å trene, og jeg trenger barnepass - hvor små barn passer de egentlig?
|
|
|
#2 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Fortell meg om SATS!Jeg trener på SATS og har vært fornøyd. Jeg synes at det er et greit utvalg av timer. Jeg liker at de ikke har noe vektfokus, men fokus på at man trener fordi det er gøy og for å komme i bedre form. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Fortell meg om SATS!Jeg trente på Sats når jeg bodde i Tromsø, og trivdes greit. Det var alle forskjellige typer mennesker som trente der. De hadde en aldersgrense på 6mnd tror jeg det var i forhold til barnepassen, jeg er ikke helt sikker siden jeg aldri benyttet meg av barnepassen.
|
|
|
|
#4 |
|
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fortell meg om SATS!Aldersgrensen i MiniSats er 6 uker
|
|
|
#5 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fortell meg om SATS!Jeg har vært meldem siden januar 2001, og i perioder før det også. Har trent på mange Oslo senter, to i Trondheim og nå på tettstedet der jeg bor.
|
|
|
|
#6 |
|
maler
|
Sv: Fortell meg om SATS!Jeg har bytta fra sats til 3t for et drøyt år siden, men det er fordi 3t i Trondheim har et mye bedre tilbud og prisen er sammenlignbar. Jeg trivdes godt på sats også, treningene er greie og menneskene der var normale. Dog litt yngre i snitt enn de på 3t, trolig pga flere studenter.
|
|
|
#7 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Fortell meg om SATS!Jeg trener på sats på 10. året. Jeg er fornøyd med tilbudet deres selv om jeg synes prisen er helt horribel (jeg har heldigvis rabattert pris).
|
|
|
|
#8 |
|
I mål
|
Sv: Fortell meg om SATS!Jeg har trent mye på Sats før, og trivdes der. Grunnen til at jeg ikke trener der nå, har ikke noe med tilbudet der å gjøre. Det er ikke så fresht som Elixia, men fresht nok. Og jeg har alltid følt meg greit hjemme der, i utvaska treningsklær og med noen kilo i overkant. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Palliasjonsnurse
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fortell meg om SATS!Jeg trener på SATS, trives med det. Ungene elsker mini-SATS... og jeg synes det er en god blanding av aldre der jeg trener i alle fall.
|
![]() |
|
|