|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() For et fantastisk vær det har vært idag!Her har det vært strålende sol og VARMT idag. Skikkelig vår. Både jeg og vesla gikk uten jakke, og det var skikkelig deilig temperatur. Snø er det selvsagt ikke her, og spirene begynner å komme nå så det er ordentlig vår nå. Kunne jo grillet og alt om jeg hadde hatt HAGE! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: For et fantastisk vær det har vært idag!Deilig! |
![]() |
![]() |
#3 |
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: For et fantastisk vær det har vært idag!Ja det har vært herlig her og. Ungene storkoste seg i hagen og jeg nøt sola på verandaen med ukeblad og kaffe - og vissheten om at i hagen min har de første snøklokkene dukket opp! Jeg elsker vår!
![]() |
#4 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: For et fantastisk vær det har vært idag!Årh jeg savner virkelig hage ... Vi bor i første etasje i en blokk men det bor folk under oss også (u-etasjen), så det er 5 meter ned til bakken fra en innglasset veranda vi har. Det går ikke an å grille eller noenting her, og jeg savner det å kunne la barn leke i hagen, ha badebasseng om sommeren osv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: For et fantastisk vær det har vært idag!Undrer meg på om man snart kan begynne å sette ned litt blomsterløk i hagen. Det klør i fingrene. |
![]() |
![]() |
#7 |
Alltid like optimist
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: For et fantastisk vær det har vært idag!Selv om du ikke kan grille, Iset, så kan du jo nyte lukta av vår, ja
![]() |
#9 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: For et fantastisk vær det har vært idag!
Ja, vi gjør det hver sommer, griller på stranda eller i en park. Veldig koselig. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|