Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Dyrt hos frisøren? Hva betaler du?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-05-11, 14:02   #61
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dyrt hos frisøren? Hva betaler du?

Spesielt skummelt når man har døtre. Men man kan forebygge sånt, sant man kan??

Gammel 10-05-11, 14:02   #62
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har megalangt hår, og har derfor spart mye på frisørbesøk gjennom årene. I fjor klippet jeg mer fasong på flagrehåret. Vask, klipp, vidunderlig hodebunnsmassasje, mini-color, føn og Dyrt Hårprodukt kostet 2.300,-. men så var det også i lekker salong på Frogner. Og dessuten ble sveisen slik at jeg bare behøver å veldikeholde av og til. Dyrt men verdt det, synes jeg. :fin-på-håret:

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 10-05-11, 14:06   #63
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Spesielt skummelt når man har døtre. Men man kan forebygge sånt, sant man kan??

Ganske skummel tanke om en sånn hadde vært en eventuell svigerdatter også, gitt.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-11, 14:14   #64
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å, fytti!! Det er jo egentlig mer sannsynlig, da jeg tror genetikk tilsier at oddsen for at mine egne barn blir så tette ikke er veldig høy.
(Strengt tatt er rettskrivningen deres allerede adskillig bedre enn det der).

Gammel 10-05-11, 14:40   #65
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sitat:

kan ikke dere nørder av mennesker som skriver det er fake bare grave dere ned av mesunnelse a.omg!! akkurat som jeg gidder å skrive at de er fra lv om det ikke er det:S shit ass.. jeg kjøper ikke fake lv.... når jeg handler det merke liker jeg at det er ekte. det er det som er stort med å ha en lv. jeg kjøpte alså en veske vær til meg å mamma og begge vi bruker den hele tiden. det er et utrolig godt kjøp å en god invistering.. har 100 vesker å ingen bruker jeg som jeg bruker denne. den er med over alt og jeg er kjempe glad i den.. når det gjelder skoene ser dere både boksen og posen fra butikken. lær dere å unne andre mennesker ting isteden for og bli sjalu..spar heller til en dyr veske da vettu. isteden for og sløse masse penger på mange forskjellige jeg ønsket meg virkelig et speedy og det fikk jeg meg, jeg trengte virkelig jogge sko fordi jeg alltid nesten går i heler. å da ville jeg kjøpe meg et par jeg vet kommer til og bli brukt sånn som belte i lv å solbriller også er ting alle som er interisert burde ha å spare til. man bruker det ofte å det ser veldig pent ut.har shoppet så mye rart gjennom tiden ..men og virkelig bruke litt penger på en ting får deg til og sette mye bedre pris på det å bruke det mere

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-11, 14:49   #66
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Gud - den bloggen.

Å hun var vel i alderssegmentet ung voksen, var hun ikke? Jeg som tenkte at sånt gikk over etter en viss alder.

Gammel 10-05-11, 15:00   #67
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-11, 15:06   #68
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Huff. Og hjelp.

Joda, ung voksen og mamma og greier.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 10-05-11, 15:08   #69
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Ja, for denne er på alvor, ja?? Det er pikerden ikke lett å se forskjell av og til!

Den er på alvor ja.
Tror hun var med i unge mødre en gang også.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-11, 15:28   #70
ingling
Bør lage seg en tittel selv

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Hjelpe og trøste, nå var jeg også inne på bloggen. Jepp, hun var med i Unge mødre en sesong. (Jada, jeg ser på det...)

Gammel 10-05-11, 16:09   #71
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Jeg har også sett henne i Unge Mødre, den episoden der de hadde barnedåp, tror jeg det var. Jeg vil si hun har hatt en … eh … lite heldig utvikling bare siden da.

(Og folk syntes Kine Flatland-bloggen var overdrevet? I told you so!)

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:41.