|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Dyrt hos frisøren? Hva betaler du?Spesielt skummelt når man har døtre. Men man kan forebygge sånt, sant man kan??
|
|
|
#62 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Dyrt hos frisøren? Hva betaler du?Jeg har megalangt hår, og har derfor spart mye på frisørbesøk gjennom årene. I fjor klippet jeg mer fasong på flagrehåret. Vask, klipp, vidunderlig hodebunnsmassasje, mini-color, føn og Dyrt Hårprodukt kostet 2.300,-. men så var det også i lekker salong på Frogner.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#64 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Dyrt hos frisøren? Hva betaler du?Å, fytti!!
|
|
|
#65 |
|
|
Sv: Dyrt hos frisøren? Hva betaler du?
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Dyrt hos frisøren? Hva betaler du?Huff.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#70 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Dyrt hos frisøren? Hva betaler du?Hjelpe og trøste, nå var jeg også inne på bloggen. Jepp, hun var med i Unge mødre en sesong. (Jada, jeg ser på det...)
|
|
|
|
#71 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Dyrt hos frisøren? Hva betaler du?Jeg har også sett henne i Unge Mødre, den episoden der de hadde barnedåp, tror jeg det var. Jeg vil si hun har hatt en … eh … lite heldig utvikling bare siden da.
|
|
![]() |
|
|