|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Hva skal jeg overraske ungene med i helga?
Jeg vet. Det er ukult og ucrazy. Men gøy, kan det være da.
|
|
|
#42 |
|
This is normal!
|
Sv: Hva skal jeg overraske ungene med i helga?Gøy er fint men ikke kult. Hm. Hva med å ta inn på byens fineste/kuleste hotel m/bademuligheter, la barna bestemme meny, gå på kino eller hva som helst som de har lyst til? Våre barn er vant til telting og hyttetur og husker fortsatt frokosten på Grand Hotel i Oslo i fjor sommer. Én natt der var utrolig kult for alle fire.
|
|
|
|
#43 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Hva skal jeg overraske ungene med i helga?:klask:
|
|
|
#44 |
|
Passiv
|
Sv: Hva skal jeg overraske ungene med i helga?Vet du hva du gjør? Du kjører bil til Molde og tar fly derfra. Det koster halvparten av prisen å fly fra Trondheim til Oslo. 2700,- t/r for dere tre. |
|
|
|
#45 |
|
Passiv
|
Sv: Hva skal jeg overraske ungene med i helga?Eller kjører til Østersund og flyr til Gøteborg derfra. |
|
|
|
#47 |
|
Passiv
|
Sv: Hva skal jeg overraske ungene med i helga?Så kan dere sove her for en tusenlapp. |
|
|
|
#48 |
|
Erfaren
Medlem siden: May 2011
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal jeg overraske ungene med i helga?Jeg hadde også dratt til Liseberg før Tusenfryd om du først skal dra så langt. |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal jeg overraske ungene med i helga?Eller dere kan sove i campingvogn hos meg (eller ta den med til i nærheten av Tusenfryd, og levere den på vei hjem igjen - dere passerer jo bare 500 m unna). Eller bo i husteltet jeg reddet fra loppemarkedet i helga, det står på klart på plenen.
|
|
|
#50 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Sv: Hva skal jeg overraske ungene med i helga?Det går direktefly til Rygge fra Værnes. Derfra er det kort vei til Tusenfryd.
|
|
|
#51 |
|
Gjer så godt eg kan
|
Sv: Hva skal jeg overraske ungene med i helga?Tog til Oslo, overnatting i leilegheit t.d. Thon Hotel Oslo Panorama Apartments eller finn eit rimeleg hotellrom (det er muligens berre eg som får klaustrofobi av 4 personar |
|
|
|
|
|
#52 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Hva skal jeg overraske ungene med i helga?Jeg kjører gjerne jeg altså. :-D
|
|
|
#53 |
|
Frafallen
Sv: Hva skal jeg overraske ungene med i helga?Hos.
|
|
|
#54 |
|
Frafallen
Sv: Hva skal jeg overraske ungene med i helga?Send heller ungene på Tusenfryd og gå berserk her.
|
|
|
#55 |
|
VeloppDragen
|
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
|
|
|
|
|
#56 |
|
Frafallen
Sv: Hva skal jeg overraske ungene med i helga?Selvsagt. Det er et staselig telt.
|
|
|
#58 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Akkurat det tenkte jeg og!! |
|
|
|
|
|
#59 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Hva skal jeg overraske ungene med i helga?Poden er 125, så det er endel han ikke kan kjøre enda. Men han er helt fryktløs. Det er morsomt å se på.
|
|
|
#60 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Hva skal jeg overraske ungene med i helga?Du skjønner at du når er nødt til å finne på noe som kan betegnes som crazy? Kan ikke satse på pirbadet liksom
|
|
![]() |
|
|