Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Ellos og rabatt

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-04-11, 19:57   #1
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ellos og rabatt

...
Dere som handler fra Ellos.
Jeg har fått en tilbudskode med 500 i rabatt dersom kjøpet er over 1500kr.
Jeg og en venninde lurer på å bestille hver vårt plagg, og dette kommer på over kr 1500 tilsammen. Men hva om en av oss må retunere/plagget ikke passer? Hva skjer da? Blir kr 500 likevel trekt fra resterende beløp?
Noen som vet?

Hva om man bruker rabatt på 40% på en vare, (vi bestiller da hver for oss da det lønner seg) Vi lurer event. på å bestille plagget i 2 ulike str hver, for å prøve hva som passer. Får man da trekt fra 40% automatisk på det plagget man beholder?

Noen som aner???

Sist redigert av ItsOnlyMe : 03-04-11 kl 21:15.
ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-11, 21:15   #2
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ellos og rabatt

Ingen?

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-11, 18:45   #3
Nelly
Superduperaktiv

Nelly sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Nelly er litt kulNelly er litt kul
Standard

Jeg kan ikke svare på spørsmålet ditt lurer igrunn på det samme.

En annen ting jeg også lurer på er når man har mange slike rabattgreier og skal handle en del.
Kan jeg sende flere bestillinger på samme dag, med forskjellige slike rabattnr.

Nelly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-11, 10:59   #4
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg synes rabatt kodene til Ellos er helt håpløse.....er jo så mange unntak, rabatten gjelder ikke for ditt og datt, så jeg har helt sluttet å benytte meg av disse rabattene.

Utover det, så tror jeg absolutt ikke de kan kreve mer penger av den som har fått rabatt selvom man returnerer et annet plagg.....Da må de jo sende en regning på mellomlegg, og gidder/gjør de det da .

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:04.