Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

De er tilbake. Har du hatt seilersko?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Se resultatene: Har du hatt seilersko?
Ja, jeg har hatt og jeg vil ha igjen 14 7,95%
Ja, jeg har hatt og jeg vil ikke ha igjen 131 74,43%
Nei, jeg har ikke hatt men jeg vil ha nå 1 0,57%
Nei, jeg har ikke hatt og jeg vil ikke ha igjen 27 15,34%
Bingo! 3 1,70%
Deltakere: 176. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-05-11, 10:52   #101
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: De er tilbake. Har du hatt seilersko?

Alle hadde ikke seilersko på 80-tallet heller, da. Det var jo flere retninger og stiler den gangen også.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-11, 10:53   #102
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Hadde blå og brune. De brune har jeg fremdeles. Sebago Docksides hadde jeg.

Gammel 07-05-11, 10:56   #103
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Jepp, hadde mange par, ekte Docksides kjøpt i USA. De aller fineste var de som var rød, blå og hvite!

millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-11, 15:20   #104
Babe
Palliasjonsnurse

Babe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

Brune Sebago Docksides, hvite Mephisto, hvite adidas joggesko med svarte striper, beige perle/indiandermokasiner, beige "månestrålestøvletter" og Sanchos cowboy boots - jupp, ung på 80-tallet.

Gammel 07-05-11, 16:25   #105
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sjefen har slike. Jeg er fascinert, for hun er alltid velkledd og jeg TROR hun er moderne. Hun har i all fall mye dyrerer klær enn det jeg har

Gammel 07-05-11, 16:32   #106
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde både brune og turkise seilersko. Nei, jeg kommer garantert ikke til å kjøpe det igjen.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-11, 16:36   #107
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Hadde seilersko for mange år siden, og trenger det ikke igjen.

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-11, 16:55   #108
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg vil ikke ha det igjen, for jeg har et litt traumatisk forhold til seilersko.
Det siste paret jeg kjøpte, da var jeg rundt 14-15 år og jeg måtte i barneavdelingen.
Det var bare såååå kjipt å måtte ha str 34.

Gammel 07-05-11, 21:13   #109
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Jeg har et par fra 80 tallet semskede Docksides og jeg har et par orange docksides som er nye.

Jeg liker dem jeg.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-11, 11:30   #110
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Jeg må humre litt over alle selvsikre uttalelser om at slikt skal man aldri ha igjen. All erfaring tilsier at hvis noe blir mote, så kommer folk til å kjøpe det, eller? Hvis jeg husker det skal jeg kjøre en undersøkelse her på FP om et år eller to.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-11, 12:33   #111
KlaraKu
Aktiv

Medlem siden: Feb 2007
KlaraKu er litt kulKlaraKu er litt kul
Standard

Jada, opptil flere par på slutten av 80-tallet... tror ikke jeg skal ha sånne igjen ;-)

KlaraKu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-11, 13:25   #112
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Indianermokasinene kom tilbake for kanskje 5 år siden, de har solgt dem på Lille Vnkel bl.a. De kom tilbake samme med støvlettversjonen for voksne av lobber.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-11, 10:08   #113
Shinana
Fullverdig medlem

Medlem siden: Dec 2007
Shinana har et hav av muligheter foran seg
Standard

Hadde flere par Sebago Docksides. Røde, blå, brune og de som var røde/hvite/blå. Det siste paret har jeg enda faktisk. Vi laget noen sånne "dusker" på lissene :-)
Så hadde jeg "No Frontera" cowboy boots da. Slet ut noen par av disse også. Kjøptes på "Boots" i Oslo City. Noen som husker den butikken?
Når jeg tenker meg om så har jeg jammen et par sorte igen av disse også! De må letes frem!

Shinana er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:10.