|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
| Se resultatene: Har du hatt seilersko? | |||
| Ja, jeg har hatt og jeg vil ha igjen |
|
14 | 7,95% |
| Ja, jeg har hatt og jeg vil ikke ha igjen |
|
131 | 74,43% |
| Nei, jeg har ikke hatt men jeg vil ha nå |
|
1 | 0,57% |
| Nei, jeg har ikke hatt og jeg vil ikke ha igjen |
|
27 | 15,34% |
| Bingo! |
|
3 | 1,70% |
| Deltakere: 176. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#103 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: De er tilbake. Har du hatt seilersko?Jepp, hadde mange par, ekte Docksides kjøpt i USA. De aller fineste var de som var rød, blå og hvite! |
|
|
|
|
|
#104 |
|
Palliasjonsnurse
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: De er tilbake. Har du hatt seilersko?Brune Sebago Docksides, hvite Mephisto, hvite adidas joggesko med svarte striper, beige perle/indiandermokasiner, beige "månestrålestøvletter" og Sanchos cowboy boots - jupp, ung på 80-tallet.
|
|
|
#105 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Sv: De er tilbake. Har du hatt seilersko?Sjefen har slike. Jeg er fascinert, for hun er alltid velkledd og jeg TROR hun er moderne. Hun har i all fall mye dyrerer klær enn det jeg har
|
|
|
|
#107 |
|
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: De er tilbake. Har du hatt seilersko?Hadde seilersko for mange år siden, og trenger det ikke igjen. |
|
|
|
|
|
#108 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: De er tilbake. Har du hatt seilersko?Jeg vil ikke ha det igjen, for jeg har et litt traumatisk forhold til seilersko.
|
|
|
#109 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Sv: De er tilbake. Har du hatt seilersko?Jeg har et par fra 80 tallet semskede Docksides og jeg har et par orange docksides som er nye. |
|
|
|
|
|
#110 |
|
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
Sv: De er tilbake. Har du hatt seilersko?Jeg må humre litt over alle selvsikre uttalelser om at slikt skal man aldri ha igjen. All erfaring tilsier at hvis noe blir mote, så kommer folk til å kjøpe det, eller? Hvis jeg husker det skal jeg kjøre en undersøkelse her på FP om et år eller to. |
|
|
|
|
|
#111 |
|
Aktiv
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() |
Sv: De er tilbake. Har du hatt seilersko?Jada, opptil flere par på slutten av 80-tallet... tror ikke jeg skal ha sånne igjen ;-) |
|
|
|
|
|
#112 |
|
Glamorøs
|
Sv: De er tilbake. Har du hatt seilersko?Indianermokasinene kom tilbake for kanskje 5 år siden, de har solgt dem på Lille Vnkel bl.a. De kom tilbake samme med støvlettversjonen for voksne av lobber.
|
|
|
#113 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Dec 2007
![]() |
Sv: De er tilbake. Har du hatt seilersko?Hadde flere par Sebago Docksides. Røde, blå, brune og de som var røde/hvite/blå. Det siste paret har jeg enda faktisk. Vi laget noen sånne "dusker" på lissene :-) |
|
|
|
![]() |
|
|