Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Pensko til sommerlig festbruk

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-05-11, 22:17   #1
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pensko til sommerlig festbruk

Jeg er ikke av dem med det mest velutstyrte skoskapet, og ikke har jeg noe mål om å bli det heller, så når jeg nå trenger et par sko er det liksom DET paret jeg kan bruke til festbruk hele sommeren og neste sommer.

Skal brukes til litt penere sommerkjoler til fest, bør ha høy hæl og lukket tå. Første anvendelse er til en prikkete kjole med v-utringning, til et 40-årslag. Jeg ser for meg at de bør være hvite. Og ikke altfor dyre. Relativt gode å gå i. Lette å få tak i.

Anyone?

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-11, 22:23   #2
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Pensko til sommerlig festbruk

Hvor høye hæler?

Jeg så et par fra Tamaris i butikk i går, som hadde passet det meste. Kjøpte selv et par på Eurosko i fjor, som tilfredsstiller kravet ditt da

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-11, 22:27   #3
apan
I mål

apan sin avatar

apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maxine, her.

Hvor høye hæler?

Høye nok til at det blir festlook. Jeg er nesten 180 høy, så jeg trenger ikke egentlig mer høyde.

Gammel 13-05-11, 22:35   #4
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Hadde du bare tatt til fornuften og blitt med til Bergen til helga, skulle vi nok funnet sko til deg

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-11, 22:43   #5
apan
I mål

apan sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

Hadde du bare tatt til fornuften og blitt med til Bergen til helga, skulle vi nok funnet sko til deg

Jeg kunne nok trengt litt hjelp ja. Jeg burde jo sett i Køben sist helg, men den første kvelden ble det såpass mye alkohyler (eller egentlig ikke mye, men jeg er en gammel dame med dårlig kondis) at lørdag ikke var den store prøvedagen, og søndag var det meste stengt.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:09.