|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
trenger lading
|
![]() Lofoten/Vesterålen, del 2
![]() |
#2 |
I mål
|
![]() Sv: Lofoten/Vesterålen, del 2Så bra! Dette tror jeg blir kjempefint. Vi har lyst til å gjøre det samme når ungene bare blir litt eldre. Jeg nevnte vel i forrige tråd at mannen og jeg campet 14 dager på samme tur for snart 7 år siden. Det var virkelig et minne for livet (og jeg er så glad vi dro selv om graviditetstesten noe overraskende ble positiv 4 dager før avreise...). |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
trenger lading
|
![]() Sv: Lofoten/Vesterålen, del 2Jeg har tenkt litt på campingbord og stoler, men må se hva jeg får med meg... Har ikke verdens største bil akkurat. Men har takbøyler, så det er mulig jeg lager til noe mulighet til å ha noe på taket. Balje var en god ide jeg skal notere meg.
![]() |
#6 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lofoten/Vesterålen, del 2Nydelig fjære/strand i Sigerfjord (like sør for Sortland på motsatt side av brua). Veldig lunt der ift lenger ut. I samme slengen kan man beundre utsikten fra Lihallen.
![]() |
#7 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Lofoten/Vesterålen, del 2
Helt ærlig? Nei, ikke så veldig mye vits. Men om du kommer, så hadde det vært koselig å møttes
![]() |
#11 |
trenger lading
|
![]() Sv: Lofoten/Vesterålen, del 2Ja, vi har tenkt på det, trolig på veien hjem.
![]() |
#12 |
Passiv
|
![]() Sv: Lofoten/Vesterålen, del 2Hvalsafari på Andøya er dyrt ja, men du har faktisk nesten like mye sjanse til se hval dersom du tar ferja over til Senja. Myyye billigere også. |
![]() |
![]() |
#13 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Lofoten/Vesterålen, del 2
Harstad har jo grottebadet, jeg har aldri vært der, men jeg har hørt mange skryte av det.
![]() |
#14 |
heimføing
|
![]() Sv: Lofoten/Vesterålen, del 2Følger du Albertines tips får du se vakre Senja også... |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
trenger lading
|
![]() Sv: Lofoten/Vesterålen, del 2Jeg tror også det blir en "omvei" i grunnen. Men det er kanskje mulig å ta ferje frem og tilbake? Da uten bil. Eller blir det litt vel mye ferje på en dag? Vet ikke hvor sjøsterke vi er egentlig, siden deres båtopplevelser stort sett har bestått av kanotur, Skibladner, ferje over Harangerfjorden og to turer med danskebåten...
![]() |
#16 |
50 & somewhat fab
![]() Sv: Lofoten/Vesterålen, del 2Grottebadet er ikke noe særlig, altså. Vi kjørte ens ærend fra Sigerfjord ved Sortland og dit en regnværsdag sommeren for to år siden, og det levde ikke opp til forventningene. Bassengene er helt greie altså, men det var ikke skikkelig rent, og serveringstilbudet var helt elendig (vi hadde belaget oss på å spise der). Jeg tror vel ikke Nordlandsbadet her i Bodø er verdens beste det heller, verken på hygiene eller servering, men jeg ville heller tatt turen innom der på returen for det er veldig mye bedre enn Grottebadet.
![]() |
#17 |
trenger lading
|
![]() Sv: Lofoten/Vesterålen, del 2OK, fint å vite at det kanskje ikke er verdt omveien. Håper vi "slipper" å ty til mange innendørs aktiviteter, men greit å vite.
![]() |
#18 |
Passiv
|
![]() Sv: Lofoten/Vesterålen, del 2Vi er i Sigerfjord fra midten av juli til midten av august. Det er bare å komme innom. |
![]() |
![]() |
#19 |
50 & somewhat fab
![]() Sv: Lofoten/Vesterålen, del 2Vi er nok også i Sigerfjord i juli, men vet ikke helt når. Vårt hus er det blå over veien fra stranda.
![]() |
|
|