|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Har fått viljen sin
|
Hvilken mobiltelefon har det beste kameraet?Jeg trenger ny telefon, og et av mine få kriterier er at den skal ha et godt kamera. Hvilke telefoner kan jeg velge mellom da? Er det noen som har en telefon med et godt kamera å anbefale meg? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken mobiltelefon har det beste kameraet?iPhone har veldig bra kamera. Og gjør bra videoopptak.
|
|
|
#4 |
|
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken mobiltelefon har det beste kameraet?nokia N8 kjøpte jeg fordi den var best i test på kamera.
|
|
|
#5 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hvilken mobiltelefon har det beste kameraet?Nokia N8
|
|
|
#6 |
|
heimføing
|
Sv: Hvilken mobiltelefon har det beste kameraet?Jeg kjenner fotografer og andre avisfolk som har Nokia N8 (og versjonene før denne modellen) nettopp pga det gode kameraet, i tilfelle de kommer over noe det er verdt å ha bilde av. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Sv: Hvilken mobiltelefon har det beste kameraet?iPhone?
|
|
|
#10 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Sv: Hvilken mobiltelefon har det beste kameraet?Jeg har en SE Xperia Arc, og synes den har veldig godt kamera. Nokia N8 får også veldig gode anmeldelser.
|
|
|
#11 |
|
Ekvilist
|
Sv: Hvilken mobiltelefon har det beste kameraet?Jeg har Nokia N8, og er fornøyd. Videokameraet på den er ekstremt godt, og enda bedre enn kameraet. Det har HD-utgang, og man kan se filmer direkte på tv fra kameraet. Vi har sluttet helt å bruke det ordinære videokameraet etter at jeg kjøpte dette.
|
|
|
#14 |
|
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken mobiltelefon har det beste kameraet?SE Satio har veldig bra kamera, men jeg er ikke så veldig fornøyd med resten.
|
|
|
|
#16 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Hvilken mobiltelefon har det beste kameraet?Jeg er storveis fornøyd med kameraet på min SE W995 i allefall, enkelt og greit og tar flotte bilder.
|
|
|
#17 |
|
Metallica!!
|
Sv: Hvilken mobiltelefon har det beste kameraet?Jeg er storfornøyd med min SE satio, kameraet er supert og det er resten av telefonen og. Dere som er misfornøyde, hva er det dere er misfornøyde med?
|
|
|
#18 |
|
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Sv: Hvilken mobiltelefon har det beste kameraet?
* At den "fryser" og må slåes av innimellom. Gjerne mens jeg skriver sms eller noe.
|
![]() |
|
|